Te jotka asutte tiiviisti rakennetulla kerrostaloalueella, eikö teitä häiritse kymmenien naapurien ikkunat muutaman metrin päässä
Tai se että ikkunasta näkyy vain naapuritalon seinä?
Kommentit (33)
Mulla näkyy ikkunoista puita ja puistoalue. Myös lasten leikkipiha.
Verhot on keksitty. Ne on aina kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Verhot on keksitty. Ne on aina kiinni.
Enemmän häiritsee että pihalla tai rapussa on aina joku.
Meillä näkyy kolmesta ikkunasta seinä ja yhdestä Linnanmäki. Mitä sulla näkyy kivaa?
Miksi edes rakentaa ikkunoita, kun aina pitää olla verhot kiinni 😁
Kauempana nuo muiden ikkunat ovat kuin rivari-/omakotialueilla täälläpäin.
Painajainen olisi tuollainen vieriviereen väsätty rivari, jossa ikkunat vastassa ja naapureiden pihat sivuilla.
Aika harvoin häiritsee, mutta jos häiritsee, niin laitan kaihtimet kiinni.
Pk-seudun omakotitaloissa aika usein niissäkin näkyy naapuriin, kun pienet tontit ja tiiviisti rakennettu.
Ei. Se, että asun uudessa asunnossa Helsingin kantakaupungissa on valinta ja jos ei ole varaa merinäköalaan, ei kannata muuttaa, jos naapurit häiritsevät. Minua ei häiritse ollenkaan.
Kyllä häiritsee. Minulla parveketta vastapäätä kerrostalo varmaan niin lähellä, että lähemmäksi ei saa rakentaa. Minulla on täyspitkät valkoiset verhot lähes koko parvekkeen ympärillä yksityisyyden suojaamiseksi.
Valitsin asunnon niin, että asunto on korkeammalla kuin vastapäisen talon katto ja toisekseen vastapäinen talo on muutaman metrin tavallista kauempana ja lisäksi koulu.
Vietin lapsuuteni ja nuoruuteni asunnossa jossa lastenhuoneen ikkunasta tosiaan näkyi vastapäinen ruma kerrostalo ja ihan ohut viipale taivasta. Siitä lähtien ehdottomasti tärkein kriteeri asuntoa valitessa on ollut avara, esteetön näkymä ja mieluusti vielä jonkinlaista luontoa tai vehreyttä.
Häiritsee, mutta minkäs teet kun tällaisia sikakalliita laatupaskoja rakennetaan, joissa ei voi asua, mutta pitää asua?
Suoraan näkee naapuriin mutta parempi kun ei katsele ja elää omaa elämäänsä
Parvekkeilla ei nykyään ole betonia väliseinää on ohutta lastulevyä naapurin puheet pierut kusemiset kuuluu läpi myös huoneista onttotiiliä. Äänet kuuluu. Tietää aina mitä naapurit tekee imuroi kusee tappelee tai mitä työssä on mennyt tai onko rahaa vai ei ja onko kylässä ketä. Ennen ei kyllä kuulunut näin kuin uusissa kuuluu.
No häiritsee, mutta plussapuolet lohduttavat. Kauppakeskus on 10 askeleen päässä.
Ei häiritse. Asun 12. kerroksessa ja näköala on muiden talojen kattojen yli, välissä on lisäksi puisto. Ihana näköala. Rakastan kaupunkiasumista.
Häiritsee jo se että asun kerrostalossa, muuttaisin muualle jos olis varaa.