Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto. Teini tuli taas yöllä kännissä kotiin.

Vierailija
15.05.2022 |

Olen ihan hukassa tuon jätkän kanssa. On kerran jäänyt kiinni juomisesta ja k@nn@biksen käytöstä ja tuotu poliisien toimesta kotiin. Hänestä tehtiin silloin lasukin. Eihän se mitään auttanut. Pari viikkoa sitten oli ottanut jotain muutakin. Nyt tuli taas kännissä kotiin. En mä saa siihen mitään rotia. Aina sanoo että ei ota mitään, mutta silti on ottanut. Oon kokeillut kotiarestia sillä menestyksellä että sain hänet karkailemaan kotoa. Puhelinta en ole uskaltanut takavarikoida koska se on ainoa millä se mun kanssa kommunikoi. En enää tiedä mitä tehdä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

semmoisen olet sitten kasvattanut

Noh, voin kertoa, että kasvatuksella ei ole siinä vaiheessa mitään tekemistä, jos ajautuu vääränlaisten kavereiden seuraan. Kielletty houkuttaa ja se lähtee hyvin nopeasti käsistä.

Ei kukaan nyt vaan ajaudu huonoon seuraan, kyllä vastuu on kasvattajalla

Vierailija
42/48 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä vielä yksi ehdotus vähän eri suuntaan. Mielestäni voi olla aika tärkeää miettiä miksi lapsi juo/kokeilee muita huumausaineita. Jos kyseessä on ns. "hauskanpito" ja rajojen kokeileminen kavereiden kanssa, en olisi ihan kauhean huolissani, joskin pitäisin silmät auki. Jos taas nuori käyttää päihteitä lääkitäkseen mielenterveysongelmia tai huonoista kotioloista johtuvaa stressiä niin on paljon suurempi riski, että tästä tulee elämän mittainen ongelma. 

Olen 28v nyt mutta kyllä reilut kymmenen vuotta sitten ihan lähes jokainen 16-17-vuotias, jonka tunsin joi alkoholia viikonloppuisin jos oli juhlia jossain. Varmaan puolet kavereistani/tutuistani kokeili myös kannabista.. kerran tai useammin. Muistaakseni olen nähnyt jotain tilastoja, että lähemmäs 80% nuorista kokeilee kannabista. Voin olla väärässä, mutta harvinaista se ei ole! Kavereistani kukaan ei käytä nykyään ja kaikista tuli kunnollisia (ja onnellisia) kansalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

semmoisen olet sitten kasvattanut

Noh, voin kertoa, että kasvatuksella ei ole siinä vaiheessa mitään tekemistä, jos ajautuu vääränlaisten kavereiden seuraan. Kielletty houkuttaa ja se lähtee hyvin nopeasti käsistä.

toisilla lähtee käsistä, toisilla ei. riippuu kasvatuksesta

Vierailija
44/48 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitettiinkö se, keneltä lapsi oli saanut alkoholia? Vai jatkaako sama rikollinen edelleenkin alkoholin välittämistä lapsille?

Vierailija
45/48 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvitettiinkö se, keneltä lapsi oli saanut alkoholia? Vai jatkaako sama rikollinen edelleenkin alkoholin välittämistä lapsille?

Usein alkoholia lapsille välittäviltä rikollisilta saa myös huumeita, joita sitten kännissä kokeillaan.

Vierailija
46/48 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kotiarestiin ja puhelin pois!

Vierailija
47/48 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen teini?

Täyttää tänä vuonna 17v, mutta vielä siis 16v ap

Eikö hän harrasta mitään? Meillä teini harrastaa paria urheilulajia ja pysyy sillä pois tyhmyyksistä.

Ei tee sossu mitään ton ikäselle.

Vierailija
48/48 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein alkoholia lapsille välittäviltä rikollisilta saa myös huumeita, joita sitten kännissä kokeillaan.

Useimmiten alkoholin välittäjä on oma tai kaverin isosisko/veli. Kännissä kyllä kokeillaan eniten laittomia. Alkoholin on porttihuume. Kannabis on vähemmän haitallista jota myy samat diilerit kuin kovia aineita. Tämä meidän laki pahentaa ajautumista kovempiin aineisiin. Ei kuitenkaan kelpaa muutoskaan kuten monessa muussa valtiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi