Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista pakastat, mitä joku toinen voisi ihmetellä?

Vierailija
15.05.2022 |

Mitä kaikkea pystyy oikeasti säilömään pakastamalla ja vähentää sillä tavalla ruokahävikkiä tai helpottaa arkea?

Mitä kaikkea sinä laitat pakastimeen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparivaatteita

Vierailija
22/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuston pakastaminen säästää todella. Avattu juustoraastepussi menee hetkessä pilalle.

Mulla on nyt juustoraastetta pakkasessa. Kun aion käyttää sitä pitääkö sulattaa ensin vai heitänkö jäisenä ruoan sekaan/kuorrutteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta ostetut kengät.

Vierailija
24/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita yrttejä pakastan kun usein jää yli tarpeen. Sieltä on hyvä heitellä ruoan sekaan.

Mun sisko ihmetteli tätä.

Vierailija
25/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuston pakastaminen säästää todella. Avattu juustoraastepussi menee hetkessä pilalle.

Mulla on nyt juustoraastetta pakkasessa. Kun aion käyttää sitä pitääkö sulattaa ensin vai heitänkö jäisenä ruoan sekaan/kuorrutteeksi?

Jäisenä vaan.

Vierailija
26/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pakastimessa aina juustoraastetta. Otan tarvittavan määrän sulamaan kun aloitan ruoanvalmistuksen,olen käyttänyt myös suoraan pakastimesta otettua. Molempi tapa käy.

Vierailija
27/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinirypäleitä. Ostan aina tarjouksesta useamman rasian ja pakastan. Hyviä karkin ja jäätelön korvikkeita ja maistuu pakastettuina paremmalta kuin tuoreena.

Viinirypäleitä kannattaa pakastaa myös jääpaloiksi. Toimivat loistavasti, mutta eivät laimenna juomaa. Nämä siis käteviä esim. kuuman kesäpäivän skumppaan.

Vierailija
28/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia sukkahousuja ennen käyttöön ottoa. Vanha niksi.

Vierailija
29/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahlaa.

Vierailija
30/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liemiä.

Vierailija
31/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivunlehtiä

Vierailija
32/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusta

Vierailija
33/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa

Vierailija
34/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee kyllä pakastettua mitä ihmeellisimpiä juttuja. Ehkä kummallisin on ollut metsäsienistä paistettaessa irtoava neste, jota pakastin kokeilunhaluisena jääpalamuotteihin, ajatuksena ettei mene ravinteet hukkaan ja voi laittaa helposti vähän lisää umaminmakua esim. misokeittoon tms. :D No tosiasiassa ei ole tullut paljoa käytettyä, mutta tulipahan kokeiltua.

Vierailija
35/35 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tulee kyllä pakastettua mitä ihmeellisimpiä juttuja. Ehkä kummallisin on ollut metsäsienistä paistettaessa irtoava neste, jota pakastin kokeilunhaluisena jääpalamuotteihin, ajatuksena ettei mene ravinteet hukkaan ja voi laittaa helposti vähän lisää umaminmakua esim. misokeittoon tms. :D No tosiasiassa ei ole tullut paljoa käytettyä, mutta tulipahan kokeiltua.

Kiitos hyvästä vinkistä! Ei ole tullut edes mieleen, vaikka esim joulukinkun paistoliemet kyllä pakastan myöhempää käyttöä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi