Miksi edes 15 vuotta vanhemmat miehet eivät tykkää minusta tinderissä?
Olen korkeasti koulutettu ja kaunispiirteinen ihminen, taustalla pitkä suhde ja yksi lyhyempi suhde. Minulla on 12-vuotias lapsi. Itse olen 38-vuotias.
Ihmettelen tällä palstalla kuuluvaa miesten valitusta, ettei naisia löydy. Asia taitaa olla päinvastoin. Vai onko minun lapseni este suhteelle? Pitäisikö kaikkien miesten siis saada lapseton nainen?
Joku ei nyt täsmää.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 48-vuotias mies, jolla ei enää ota eteen. Syynä jatkuva sairaus, joka ei parane ja jota vain pitää hoitaa jatkuvalla lääkityksellä.
Eihän tässä tilanteessa kukaan kehtaisi osallistua tinderiin tai muihin parinmuodostus-sovelluksiin. Olen mielestäni muuten ihan mukiinmenevä seuralainen, mutta makuuhuonepuuhat eivät suju niin kuin vielä viisi vuotta sitten. Ehkä seitsemänkymppisenä lähden tinderiin, kun kukaan ei sen ikäiseltä mitään erityistä odotakaan :) :( :)
Mitä sä naisella muutenkaan?
Hän on halukas viettämään aikaansa naisen seurassa ja sanoo olevansa mukiin menevä seuralainen. Siinä on enemmän kuin 80% miehistä pystyy tarjoamaan. Yleensä kun miehiä ei kiinnosta mikään naisen persoonassa ainostaan sukuelimet. Kaikki muu naisessa on valtava kiusa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 48-vuotias mies, jolla ei enää ota eteen. Syynä jatkuva sairaus, joka ei parane ja jota vain pitää hoitaa jatkuvalla lääkityksellä.
Eihän tässä tilanteessa kukaan kehtaisi osallistua tinderiin tai muihin parinmuodostus-sovelluksiin. Olen mielestäni muuten ihan mukiinmenevä seuralainen, mutta makuuhuonepuuhat eivät suju niin kuin vielä viisi vuotta sitten. Ehkä seitsemänkymppisenä lähden tinderiin, kun kukaan ei sen ikäiseltä mitään erityistä odotakaan :) :( :)
Mikä estää fistaamasta? Sun pieni katkarapus ei nyt muutenkaan tuottais nautintoa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Olet ruma tai huonoja kuvia. Kauniille löytyy aina seuraa.
Tunge huuliisi botoksia ,rintoihin silarit ja hakkaa persikka turvoksiin,sitten kuvat vetää tinderit puoleensa.
Miehet kyllä kaikkoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä naisella muutenkaan?
Hän on halukas viettämään aikaansa naisen seurassa ja sanoo olevansa mukiin menevä seuralainen. Siinä on enemmän kuin 80% miehistä pystyy tarjoamaan. Yleensä kun miehiä ei kiinnosta mikään naisen persoonassa ainostaan sukuelimet. Kaikki muu naisessa on valtava kiusa.
Kysyin mitä hän naisella, en mitä naiset hänellä.
Lapset ovat osalle miehistä ehdoton ei.
Lapsi ei ole esteenä ainakaan niille miehille, joilla on omia lapsia. Jos olisin itse Tinderissä, niin voisin hyvinkin olla kiinnostunut aloittajasta. Jäin miettimään, onko tekstissä tai kuvissa jotakin sellaista, mikä miehiä mietityttää.
M41
Ap on todennäköisesti ylipainoinen ja/tai liian pitkä naiseksi.
Korkeasti koulutettu nainen edellyttää, että miehenkin pitää olla joku DI tai professori....