Miksi edes 15 vuotta vanhemmat miehet eivät tykkää minusta tinderissä?
Olen korkeasti koulutettu ja kaunispiirteinen ihminen, taustalla pitkä suhde ja yksi lyhyempi suhde. Minulla on 12-vuotias lapsi. Itse olen 38-vuotias.
Ihmettelen tällä palstalla kuuluvaa miesten valitusta, ettei naisia löydy. Asia taitaa olla päinvastoin. Vai onko minun lapseni este suhteelle? Pitäisikö kaikkien miesten siis saada lapseton nainen?
Joku ei nyt täsmää.
Kommentit (48)
Minä en ole saanut mätsejä, vaikka laittaisin lapsellisillekin naisille vihreää. En ole lihava, harrastan liikuntaa ja olen korkeakoulututkinnon suorittanut, oman alan töissä. Monet kertovat heti profiilissa et lapsia on...
M36
Kohdatkaa ihmiset ihmisinä, ei ruudulla tai paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole saanut mätsejä, vaikka laittaisin lapsellisillekin naisille vihreää. En ole lihava, harrastan liikuntaa ja olen korkeakoulututkinnon suorittanut, oman alan töissä. Monet kertovat heti profiilissa et lapsia on...
M36
Sun profiilissa on joku red flag, joko kuvissa tai tekstissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että olet ruma
Niin ruma, että olen päätynyt suhteisiin aiemmin, ja jotka omasta aloitteestaani pistin poikki. Toki kauneus on subjektiivista
Poista tili ja tee uudestaan. Algoritmi laittanut sut jotenkin näkymättömäksi.
Usko pois.
Olet ruma tai huonoja kuvia. Kauniille löytyy aina seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että olet ruma
Niin ruma, että olen päätynyt suhteisiin aiemmin, ja jotka omasta aloitteestaani pistin poikki. Toki kauneus on subjektiivista
No jee. Ihanko olet jättämään päässyt?
Miksi haluaisin naisen, joka pokaa miehiä jostain Tinderistä? Siis ihan oikeasti? Joku taso pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin naisen, joka pokaa miehiä jostain Tinderistä? Siis ihan oikeasti? Joku taso pitää olla.
Miten tiedät naisen olevan tinderissä jos et ole siellä itse?
No ei ole lapsi este tykkäykselle Tinderissä. Suhteelle voi sitä ollakin mutta tykkäys Tinderissä on vielä kaukana suhteesta.
Muista nyt se että valtaosa naisista käyttää vähintään tarkoin valikoituja, hyvästä kulmasta otettuja edustavia kuvia. Moni ilmeisesti jopa muokattuja ja/tai monta vuotta vanhoja kuvia. Sun pitää pärjätä siinä porukassa.
Itse en osannut sitä koskaan. Tinder ei toiminut mulle ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tiedät naisen olevan tinderissä jos et ole siellä itse?
Ap kertoo sen itse ja ihmettelee, miksi ei löydä miehiä. No siksi, koska ne laadukkaammat miehet eivät ole Tinderissä.
Sun omat mätsit menee väärin. Itse ja moni muu likettää kaiken lukematta ja katsomatta kuvia. Eli jos sä et saa mätsejä, niin sä mätsäät selkeästi vääriä henkilöitä.
Kaunispiirteinen... hmm.. Entä paino?
Et ole tarpeeksi kaunis. Miehille naisen ulkonäkö on kaikkein tärkeintä. Vaikka kertoisit olevasi sarjamurhaaja biossasi, mutta olet kaunis, miehet haluavat sinut.
38 vuotiaana olet menettänyt kaiken arvon mikä naisilla näillä markkinoila on ja olet alentunut samalle tasolle kuin miehet eli et tule saamaan huomiota ellet tarjoa jotain hyödyllistä takaisin. Huumoria, helppoutta tai rikkauksia. Jos omistat veneen ja asut omakotitalossa voin hypätä kyytiisi mutta jos olet joku vuokralla asuva rotta joka kirjoittaa profiiliin "Olen 38v ja harrastukseni on blablabla" niin en kyllä vaivaudu.
https://www.cornwalllive.com/news/cornwall-news/dozens-crimes-cornwall-…
Suomessa ei tilastoida samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Yrität selvästi yli oman tasosi?
Tämähän se todellisuudessa aina näissä asioissa on. Jos et löydä ketään, niin vika on peilissä. Meillähän on niin paljon sinkkuja, että jos kaikki ottaisivat omaa tasoon vastaavan kumppanin sieltä markkinoilta, niin sinkkuja ei enää olisikaan.
Kuulostaa sen verran mukavalle, että ehkä mun kannattais joskus kokeilla sitä tinderiä