Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Levenikö teillä lantio synnytyksen jälkeen? Ja palautuko ajan kanssa takaisin?

Vierailija
14.05.2022 |

Synnytyksestä yli vuosi aikaa ja raskauskiloista päästy. Nyt kun katson peilistä olen aika varma että lantio on leventynyt. Kaikki vanhat housut kyllä menee jalkaan mutta mielestäni lantio ei ollut näin leveä aiemmin. Jonkin aikaa olin huonona asiasta, mutta nyt kun katson peilistä, niin oikeastaan tykkään tosi paljon. Mulla on ollut aina hoikka tiimalasi kroppa ja nyt kun lantio vähän leveni, niin kroppa näyttää entistä tiimalasimaisemmalta ja tulee vähän sellainen brasialainen fiba vartalosta. Eli nyt tykkään! Ja pelkään että palautuuko tämä vanhaan vai saanko pitää leventyneen lantioni :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole synnyttänyt tai raskaana, mutta toivon, ettei lantio kyllä levene enää. Lantioni mitat on nyt 101 cm ja vyötärö on 68cm. Olen siis jo valmiiksi todella leveälanteinen.

Ei kuulosta kovinkaan isolta. Mun mitat on 68 cm ja 96 cm ja olen kapealanteinen.

Vierailija
22/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi synnytystä ja kaksi isoa lasta; nelikiloisia molemmat ja pituutta 51 cm ja 53 cm.

Lantio ei muuttunut miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leveni yhden tuumakoon. Ei palautunut. Ja ei ole kyse lihomisesta vaan juurikin siitä että se lantio avautuu raskaudessa että vauva mahtuu.

Mut ei se lantio mitään s->xxl määriä levene.

Vierailija
24/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole synnyttänyt tai raskaana, mutta toivon, ettei lantio kyllä levene enää. Lantioni mitat on nyt 101 cm ja vyötärö on 68cm. Olen siis jo valmiiksi todella leveälanteinen.

Ei kuulosta kovinkaan isolta. Mun mitat on 68 cm ja 96 cm ja olen kapealanteinen.

Samat mitat, mutta en pidä itseäni kapealanteisena, 38 koko käy.

Vierailija
25/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla noin käy vaikka ei edes synnytä. Kyllä muodot muuttuu hieman 18->30v. ilman lihomistakin. Sama käy kasvoille.

Vierailija
26/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla noin käy vaikka ei edes synnytä. Kyllä muodot muuttuu hieman 18->30v. ilman lihomistakin. Sama käy kasvoille.

Niin, 18-vuotias on vielä teini, 30-vuotias on aikuinen. Ihan sama juttu koskee miespuolisia.

Vierailija
27/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveni lantio eikä ole läskiä. Oli todella kovat liitoskivut. Lapser tei

liki keski-ikäisenä. Nyt kroppa todella on brassityylinen eli rinnat on luonnostaan isot ja pystyt, selkeä vyötärö, leveä lantio ja litteä vatsa. Peppu oli ennen hieman luiseva alaosastaan ja nykyään pyöreä eli todella parani kahden lapsen ja iän myötä. Vaati kyllä töitä. Jaloissa kyllä hieman selluliittia jota ei ennen ollut.

N50+

Vierailija
28/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneellännaisella lantion luut ovat avautuneet ulospäin.

Vierailija
29/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leveni pysyvästi, mulla on aina ollut kapea lantio ja tasapaksu vyötärö. Muuten mitat on samat kuin ennen raskautta mutta rinnat kasvoivat yhden kuppikoon ja lantio keveni muutaman sentin. Oli kyllä niin helvetilliset liitoskivutkin että sen levenemisen kirjaimellisesti tunsi luissaan. Painoa tuli raskausaikana 7 kiloa ja olin alle lähtöpainon puoli vuotta synnytyksen jälkeen joten lihomisessa ei johdu

Lapsi on jo 10 joten oletan ettei tämän enempää enää palaudu.

Vierailija
30/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella synnyttäneellä tutulla olen huomannut, että lantio on jäänyt raskauden ja synnytyksen jälkeen huomattavasti leveämmäksi. Aiemmin he ovat olleet vartalonmuodoltaan kapeita ja tikkusuoria. En tiedä, palautuuko se. Ainakaan parissa vuodessa ei ole palautunut.

Vierailija
31/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantio on luuta, joten ei se kyllä taida ilman murtumista leventyä enää aikuisella ihmisellä. Lihaa voi toki tulla luiden päälle, eli voihan sitä rasvaa jäädä eri kohtaan kuin aiemmin.

Tiedoksesi että raskaushormonit levittää liitoksia, näin käy myös esim jalkapöydälle eikä vain lantiolle.

Sitten vaan osoitat tämän lantion aukaisevan liitoksen. Lantio on yhtenäinen maljamainen luu, siinä ei ole mitään saranaa mitä löystämällä sen saisi avautumaan.

Vierailija
32/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantio on luuta, joten ei se kyllä taida ilman murtumista leventyä enää aikuisella ihmisellä. Lihaa voi toki tulla luiden päälle, eli voihan sitä rasvaa jäädä eri kohtaan kuin aiemmin.

Tiedoksesi että raskaushormonit levittää liitoksia, näin käy myös esim jalkapöydälle eikä vain lantiolle.

Sitten vaan osoitat tämän lantion aukaisevan liitoksen. Lantio on yhtenäinen maljamainen luu, siinä ei ole mitään saranaa mitä löystämällä sen saisi avautumaan.

Häpyliitos ihan tuntematon juttu?

Vierailija
33/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä pimppara? Tuliko messuhalli?

Vierailija
34/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei lantio voi leventyä muusta kuin että tulee läskiä lisää.

Vierailija
35/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei synnytyksen jälkeen, vaan paljon myöhemmin ihan muusta syystä.

Vierailija
36/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden raskauden jälkeen palautunut takaisin samanlaiseksi kuin ennen raskautta, en muista minkä aikaa siihen meni.

Vierailija
37/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiosi on todennäköisesti murtunut.

Vierailija
38/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla leveni, koska söin stressiini niin perhanasti. Ensimmäinen lapsi isälle on iso juttu. Vaimolla lantion leveys kyllä säilyi suurin piirtein samana.

Et ole ainoa. Vauvauinnissa raskausvatsat tuntuu olevan jäänyt miehille. No ehkä sillä on ehkäisevät vaikutus kun lihavilla miehillä testotasot on heikompia ja estrogeeniä erittyy enemmän.

Vierailija
39/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö miten emätin toimii?

Vai onko esim persreikäsi jäänyt suurimman päästämässä pökäleen kokoiseksi ikuisesti?

Vierailija
40/40 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö miten emätin toimii?

Vai onko esim persreikäsi jäänyt suurimman päästämässä pökäleen kokoiseksi ikuisesti?

En ole vielä paskantanut ulos halkaisijaltaan yli 20 cm pökälettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi