Mitä kivaa kesällä voisi tehdä näillä spekseillä?
Ollaan lapsiperhe Helsingistä, yksi kaksivuotias lapsi meillä. Mieheni ei haluaisi koko kesänä tehdä yhtään mitään muuta kuin mökkeillä vanhempiensa alkeellisella mökillä, jossa ne hänen isä ja äiti on koko kesän paikalla. Itse taas en suostu sinne menemään ollenkaan (syistä, jotka ei nyt ole olennaisia). Rahasta meillä on vähän tiukkaa, kun olen hoitovapaalla. Miestä ei kiinnosta ollenkaan ns. kaupunkijutut kuten Korkeasaari. Minulle sopisi vuokramökki kyllä jostain, mutta miehelle taas ei kun hän ei kelpuuta muuta kuin sen isänsä ja äitinsä mökin. En jotenkin saa keksittyä enää mikä koko perheenä onnistuisi kesäloman vietoksi.
Kommentit (6)
Ette tarvise vuokramökkiä edes. Helsini on paljon alueita,jossa merenrantoja ,nautimaan nihin raikkaasta meri ilmasta.Sinne vaan rannoille tekee hiekkakauja. Evät mukaan koko perheele.Julkisilla 1 aikuinen pääsee rattailla ilmaiksi matkustaa.Toinen aikuinen maksaa matkansa. Halvempaa kuin auton pensa plus parkki masu ja parkkipaikan etsiminen.Pääsette omaan kotiin rauhoituu takaisin ja vaihteeksi sit alueenne leikipuistoihin.Netti katsotte missä ilmainen leikki puisto ruokailu arkisin on.
Vierailija kirjoitti:
Ette tarvise vuokramökkiä edes. Helsini on paljon alueita,jossa merenrantoja ,nautimaan nihin raikkaasta meri ilmasta.Sinne vaan rannoille tekee hiekkakauja. Evät mukaan koko perheele.Julkisilla 1 aikuinen pääsee rattailla ilmaiksi matkustaa.Toinen aikuinen maksaa matkansa. Halvempaa kuin auton pensa plus parkki masu ja parkkipaikan etsiminen.Pääsette omaan kotiin rauhoituu takaisin ja vaihteeksi sit alueenne leikipuistoihin.Netti katsotte missä ilmainen leikki puisto ruokailu arkisin on.
Aloituksessa lukee, että mies ei halua tehdä tuollaisia kaupunkijuttuja.
Jos miehelle ei käy mikään, niin ei oikein mitään.
Huomioiko miehesi muuten tarpeitasi ja mielipiteitäsi vai onko hän itsekäs vain kesäloman suhteen? Voit ehkä vaatia, että hän viettää osan lomastaan kaupungissa teidän kanssa, vaikka sitten vain kotona. Kun miehesi on mökillä, voit tehdä kaupungissa päiväreissuja lapsen kanssa.
Koeta nauttia kesästä edes jollain lailla, vaikka ilman miehesi seuraa. Lapselle taas on tärkeää yhdenkin rakastavan vanhemman läsnäolo.
Pitkällä tähtäimellä esim. kirkon perheneuvonnasta voisi saada keskusteluapua.
Avioero tuollaisesta mammanpojasta. Hoituu kesällä.