Kirsi Heikel on sitten miellyttävä toimittaja
Kommentit (18)
Hänessä on kyllä jotain erityisen symppistä.
Kyllä, ja hän on hyvin selkeä selostuksissaan, äänenpainot kohdillaan, ei hosu käsillään, on kaikinpuolin mainio toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Kirjeenvaihtaja vaihtuu :(
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjeenvaihtaja vaihtuu :(
Miksi?
Olen opiskellut hänen kanssaan samalla luokalla ja tehty ryhmätöitä yhdessä ja silloin oltu ihan hyviä koulukavereita. Tosi mukava oli silloinkin. Sellainen kadehtittava mukava tyttö, joka sai kokeista kymppejä. Kahdetittava, koska itse en millään lukemisella saanut kuin seiskaa tai maks kasia. Muutenkin hän oli sellainen tasainen ja mukava. Ei kiusannut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut hänen kanssaan samalla luokalla ja tehty ryhmätöitä yhdessä ja silloin oltu ihan hyviä koulukavereita. Tosi mukava oli silloinkin. Sellainen kadehtittava mukava tyttö, joka sai kokeista kymppejä. Kahdetittava, koska itse en millään lukemisella saanut kuin seiskaa tai maks kasia. Muutenkin hän oli sellainen tasainen ja mukava. Ei kiusannut ketään.
Kuopiosta olet siis ;)
Mutta mitä se tekee työkseen. Saako täyttä palkkaa siitä että kerran kuussa ottaa parin minuutin yhteyden uutisiin
Kirsi oli ihastunut minuun teininä. Pidin liian nuorena. Ihana muisto.
Vierailija kirjoitti:
Kirsi oli ihastunut minuun teininä. Pidin liian nuorena. Ihana muisto.
Vieläköhän lämpeisi?
Mihis Kirsi sitten menee kun Ruotsin pesti päättyy? 🤔
Ylen Ykkösaamun ja vaaliohjelmien juontaja Kirsi Heikel on laskuttanut ministeriöiltä ja valtion virastoilta 32 000 euroa perustelee rahakkaat sivutyöt eläkkeen kartuttamisella
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3a3532c4-2564-4057-94ad-802bad43f…
Annastiinassa vaan on sitä charmia.
Tulee varmaan A-astudioon ja vaaliohjelmiin...
Yle kierrättää toimittajia, niin ei pääse leipiintymään...
Samaa mieltä olen. Ylellä on muutenkin monta hyvää ulkomaantoimittajaa, mutta Heikel on paras.