Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pojan ja kaverien mölyäminen ärsyttää.

Vierailija
14.05.2022 |

Poika toi viisi kaveriaan meille katsomaan lätkää. Möykkäävät ja huutavat, karjuvat ja nauravat. Mä yritän nukuttaa meidän vuoden ikäistä vauvaa, joka jo kerran heräsi tuohon mökään... Olen jo kaksi kertaa käynyt heille sanomassa. Suututtaa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde vaunulenkille vauvan kanssa

Tässä on oikeasti ideaa. Katson, saanko nyt nukahtamaan. Pojat ainakin ovat nyt vähän hiljempaa. Ap

Vierailija
22/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Jonnet ja muut ääliöt ovat näköjään päässeet koneelle taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otit lapsellisen miehen ja vielä sikisit.

Vierailija
24/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan ajan kysymys milloin poika nai sinua. Millaisen kuvan haluat antaa pojan kavereille?

25/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, että miksi henkilö , jonka nuorin lapsi on jo teini-ikäinen, alkaa hankkia lisää lapsia ja aloittaa kaiken sen vauva- ja pikkulapsiarjen alusta? Ja kun usein ne henkilöt vielä ovat vähintään nelikymppisiä.

Vierailija
26/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itkevä vauva syliin ja menkää mukaan sohvalle katsomaan. Eiköhän nuo teinit aika äkkiä häivy kokonaan.

Näin mäkin tekisin, jos eivät kuuntele kehotusta olla hiljempaa.

Vierailija
27/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllästyin kans meluun. Ihana tuo bonuspoika, tärkeä ja rakas. Ehdotankin, että tehdään lämpimästä varastosta huone.

Viime kesänä sai sitten oman kylpyhuoneen ja isomman huoneen missä pitää elämää. Toisella puolella kiva rauha. Lähtee iso ääni kaikesta noilla lätkäjätkillä.

Vierailija
28/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllästyin kans meluun. Ihana tuo bonuspoika, tärkeä ja rakas. Ehdotankin, että tehdään lämpimästä varastosta huone.

Viime kesänä sai sitten oman kylpyhuoneen ja isomman huoneen missä pitää elämää. Toisella puolella kiva rauha. Lähtee iso ääni kaikesta noilla lätkäjätkillä.

Ihana olet ja kivasti kirjoitat bonuslapsestasi. Oispa meilläkin tuollaiseen tilaa. Olisi kiva juttu varmasti myös pojalle. Ap

Vierailija
29/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat nukkuu missä metelissä tahansa. Mutta nielkää taas tämäkin provo

Vierailija
30/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä ihmettelen, että miksi henkilö , jonka nuorin lapsi on jo teini-ikäinen, alkaa hankkia lisää lapsia ja aloittaa kaiken sen vauva- ja pikkulapsiarjen alusta? Ja kun usein ne henkilöt vielä ovat vähintään nelikymppisiä.

Luepa aloitus uudestaan. Mölyävä teini kavereineen on apn miehen poika, ap ei ole teinin äiti.

31/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Luepa aloitus uudestaan. Mölyävä teini kavereineen on apn miehen poika, ap ei ole teinin äiti.

Tajusin sen. Sama juttu koskee myös miehiä.

Vierailija
32/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadit heitä käyttäytymään hyvin. Jos se ei onnistu, annat poistumiskehoituksen.

Ei kehotus vaan käsky.

Hyvin sanottu!

Minua 3 vuotta nuorempi kaveri meuhkasi penskana. Koitin sitä rauhotella: viimesellä isänsä komenti:

EIKÖ SE SANA KUULU VAI EIKÖ SE TEHOA! (sanonta intistä peräsin? :))

Kaveri vastas: kuuluu, muttei tehoa! :)))) No, rauhottui sitten. (se yhteinen nauru :))

Vierailija
33/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvat nukkuu missä metelissä tahansa. Mutta nielkää taas tämäkin provo

Ei meidän 7kk poitsu ole ainakaan ikinä nukkunut hyvin.

Vierailija
34/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Miestä tässä tarkoitetaankin. Että miksi alkaa tekemään vielä lisää lapsia, kun on jo teinin isä. Miten jaksaa vauva-arkea? Tai no eihän ap:n mies jaksakaan, onneksi pääsi töihin pakoon.

Vierailija
35/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaadit heitä käyttäytymään hyvin. Jos se ei onnistu, annat poistumiskehoituksen.

Ei kehotus vaan käsky.

Hyvin sanottu!

Minua 3 vuotta nuorempi kaveri meuhkasi penskana. Koitin sitä rauhotella: viimesellä isänsä komenti:

EIKÖ SE SANA KUULU VAI EIKÖ SE TEHOA! (sanonta intistä peräsin? :))

Kaveri vastas: kuuluu, muttei tehoa! :)))) No, rauhottui sitten. (se yhteinen nauru :))

Niin, tuo sanontahan on intistä peräsin, enhän minä (10v.) sitä tiennyt silloin.

Hössäsin sit kaverin isää:

- Tiedätkö mitkä oli Tarzanin viimeiset sanat? - Kuka prkl. rasvasi liaanin.

Vierailija
36/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsia isolla ikäjakaumalla. Nuorin on 2v. Meillä kyllä on riittänyt, kun sanoo, että olisitteko hissukseen pikkuveli nukkuu.

On toiminut meillä. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
37/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen vuoden ikäisen vauvan valvoa ja katsoa myös peliä. Voi hyvänen aika, ihan samanlaista se on ydinperheissäkin. Joskus sen teinin etu ja oikeus menee vauvan ja taaperon edelle. 

Vierailija
38/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on oikeasti ideaa. Katson, saanko nyt nukahtamaan. Pojat ainakin ovat nyt vähän hiljempaa. Ap

Olisiko semmoinen vaihtoehto mitään, että pyytäisit niitä olemaan hiljaa??

Vierailija
39/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko semmoinen vaihtoehto mitään, että pyytäisit niitä olemaan hiljaa??

Eikö se ollut monesti jo sanonut?

Vierailija
40/42 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät olemaan hiljaa ja jos ei onnistu, niin sitten ulos? Ihan perus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi