Sano yksi asia, josta pidät täällä av:lla
Mikä koukuttaa ? Mistä saat mielihyvää? Mikä on paremmin kuin tosi elämässä?
Kommentit (20)
Uutiskeskustelu käynnistyy nopeasti, jos on joku "tilanne päällä" ja tuurilla saa lisätietoakin, vaikka tietoa pitää suodattaa.
Tosielämässä ei koskaan tapahdu holvikaarinaisia.
En tiedä onko se hyvä vai paha asia, että vasta täällä on ymmärtänyt miten paljon on mt-ongelmaisia.
Minusta on kiva servata venäjän trolleja.
Saan äärettömän tärkeää tietoa julkkiksista ja ällöttävistä tv-sarjoista. Olisin muuten ihan pihalla erittäin oleellisista aiheista. :D En lue roskalehtiä tai Seiskaa.
Tykkään tuosta Amadeus-hevosesta seuraan sitä ketjua ja sitten tulee luettua muutakin.
Törkyiset, inhottavat , ilkeät, vajaaälyiset ihmiset.
No minä pidän erityisesti siitä, jotta toisinaan saa todella fiksuja ja asiallisia vastauksia joihin kysmyksiin.
Onneksi myös tällä palstalla on niitä ihmisiä, joilla on aito halu auttaa toisia, niissa asioissa, joista he tietävätä ja osaavat enemmän kuin kysyjä ja noin keskimäärin suurin osa ihmisistä.
Näin on erityisesti atk-asioista koskevissa kysymyksissä, kuin myös joissakin muissa, täysin asiallisissa jutuissa ja kysymyksissä.
Eli siis noin osittain, palstalta saa toisinaan upeaa tukea. Ja toisinaan myös vertaistukea asioissa, joissa palstalaiset itsekin elävät ja ovat kokeneet samat asiat.
Tämä on kaikkein parasta tällä palstalla.
Ilkeydet v#ttuilut, trollaillu, törkeä muiden halveksunta ja suorainen oman agendensa muille tyrkyyttely, ovat niitä ketjuja, joita en palstalta edes viitsi lukea.
Hyvääkin porukkaa palstalta onneksi löytyy.
Tykkään huumorista. Joskus harvoin joku lohkaisee messevästi.
Sitten on hauskoja ketjuja, jotka naurattaa sinällään, kuten tosielämän passikuva tms ja tamponinnarukoru-ketju.
Nyt kun kysyit, hoksasin etten edes pidä palstasta. Tää on vain jotenkin addiktoivaa, että pakko käydä välillä lukemassa, harvoin itse kirjoittelen mitään.
Olen introverttti mutta tykkään katsoa kun muut keskustelevat ja nähdä elämää ympärillä.
Vit-tuil-la trolleille, kun niillä on niin paha olla.
Monimuotoisuus. Ei ole mitään niin merkityksetöntä tai höpsöä, etteikö siitä joku kirjoittaisi. Silti arkisuus ja näennäisen pienet asiat ovat samastuttavia.
Toisaalta ihan asiaakin. Vaikka tuo sodan seuraaminen.
En tee melkein koskaan aloituksia. Hyvä että on aktiiveja. Nopeasti homma typehtyis jos täällä ainoastaan hörhöt/trollit mellastaisi.
Täältä saa aina kaunistelemattoman ja suoran vastauksen kaikkeen mahdolliseen
Täällä on niin kreisejä juttuja. Tulee sellainen nero olo, kun lukee kaikkea höhlää, vaikka kai ne on oikeasti huvikseen kirjoitettu, eihän kukaan voi esimerkiksi oikeasti luulla, että vauvaa ei saa viedä kauppaan ja milloin mitäkin. Eli viihdettä on tämä.
Ehkä parasta on se että täältä voi saada tosi nopeasti apua johonkin arkiseen käytännön pulmaan. Ja on kivoja ihmisiäkin, aika vaikea vaan keskustella mistään nykyään kun asiallisiakin ketjuja poistuu, ei oikein viitsi panostaa.
Näitä juttuja lukiessa muistan, että olen itse asiassa verrattain fiksu ja tasapainoinen.
Pidin eniten siitä tyypistä, joka etsi lohikäärmettään, mutta sekin hauskuus loppui lyhyeen.
Tarinat, joissa paha saa palkkansa, pettäjä joutuu kärsimään ja kiusaaja saa nenilleen.