Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö päiväkerho tms toimintaa 2vuotiaille itä-helsingissä?

Vierailija
10.10.2006 |

Mistä lähteä hakemaan?

Googletankin varmaan ihan väärillä hakusanoilla kun mitään en löydä :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä leikkiparkki 2-vuotiaista ylöspäin.

Puistotätejä on Puotilassa, Kulosaaressa,Tammisalossa ja Laajasalossa on ainakin ollut.

Vierailija
2/7 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin itsekin voit mennä lapsen kanssa? Sitten on leikkipuistot, jotka löytyy sosiaaliviraston sivuilta. Ja tietty eri seurakunnat.

2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2v ja 9kk vanhat tytöt ja tarhaan/hoitoon en heitä vielä halua laittaa.

Olen itse niin arka ja ujo ihminen että olen tähän asti " vältellyt" kaikkea kerhotoimintaa tms.

Tietysti olen ulkoillut lasteni kanssa puistoissa mutta mitään aktiivista ja säännölistä kerhoilua en ole lasteni kanssa harrastanut.

ap

Vierailija
4/7 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkerhoissa, minne lapsi jätetään ilman vanhempaa on yleensä ikäraja 3v ja se on ihan vakuutusteknisistä syistä!

Seurakunnat järjestää perhekerhoja (varmaan ihan kaikki srk:t), leikkipuistoissa erilaisia kerhoja, mll perhekahvilaa jne. Hae nimellä perhekerho, käy parissa lähimmässä leikkipuistossa kysymässä ohjaajilta ja soita omaan seurakuntaan. Mll:n nettisivuilta löytyy heidän perhekahvilat.

Eli puuhaa löytyy.

Vierailija
5/7 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Päiväkerhoissa, minne lapsi jätetään ilman vanhempaa on yleensä ikäraja 3v ja se on ihan vakuutusteknisistä syistä!

Seurakunnat järjestää perhekerhoja (varmaan ihan kaikki srk:t), leikkipuistoissa erilaisia kerhoja, mll perhekahvilaa jne. Hae nimellä perhekerho, käy parissa lähimmässä leikkipuistossa kysymässä ohjaajilta ja soita omaan seurakuntaan. Mll:n nettisivuilta löytyy heidän perhekahvilat.

Eli puuhaa löytyy.

Oma 2-vuotiaani on Leikkipuisto Haukan kerhossa. Muita tässä lähettyvillä on ainakin LP Sepän kerho ja Lauttasaaressa Lahnalahti. Katso vaikka Helsingin kaupungin sivuilta, varmasti löytyy teiltäkin.

Vierailija
6/7 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. hel2. fi/sosv/puistot/kaikki2 .htm

Vierailija
7/7 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi