Tehdään ketju millainen olit 16 vuotiaana
Kommentit (30)
Ihmettelen miksi muut ihmiset vaivaavat päätään teini ajan asioillani koska koen olevani aika erilainen mitä teini-ikäisenä.
Osa on perustanut perheen ja rehellisesti sanottuna koen etten olisi voinut perustaa edes perhettä kyseisellä kaveripiirillä. He olisi sekaantuneet perhe-elämääni
Olin väkivaltaisessa parisuhteessa, masentunut, välillä koditon, käytin mitä vain päihteitä mitä tarjottiin, vanhemmat miehet viihtyivät seurassani kas kummaa, selviydyin koulusta vaikken hyvin, välit vanhempiin olivat huonot ja yritin itsemurhaa.
Nykyään elän lähes päinvastaista elämää.
He on jo muutenkin olleet sekaamassa miesasioitani.
Epävarma, yksinäinen ja masentunut.
Ja muita kaveriasioitani.
.
Nykyään He ovat joka paikassa sekaamassa minne pääsevät sekaaman.
Eksyksissä oleva teini ollessani 16v, en tiennyt mitä alkaisin opiskelemaan ja yläkoulussa minua myös kiusattiin jossain määrin, murteeni teki sen 7-8-luokilla, koska olin Pohjois-Karjalasta muuttanut Hgin Käpylään, omituinen juttu, koska olin myös ihan pidetty ja suosittu.
Äidin kanssa oli vaikeata, hän oli liian nuori olemaan nuoren naisen alun äiti. Kirjoitin päiväkirjaan, tai siis päiväkirjoja ja viimevuosina olen miettinyt, että missähän kellarin kätkössä ne on, haluaisin löytää ne, luulen, että tulisin lukiessani niitä. Taidan kesälomaprojektiksi ottaa niiden etsimisen🤔.
Ollessani 17,5v muutin kotoa, yhteen poikaystäväni kanssa, ja ikävuodet 16-20 opiskelin ammattiin.
Kaveri selittää että joku toinen kaveri on kuulemma minulle väärä, sitten hänen täytyy vaihtaa koko sukuni myös. Ne on hänelle myös vääriä. Vai koskeeko tämä vain kaverisuhteita tämä kontrollointi?
Lihava, yksinäinen ja mielenterveysongelmainen. Sellainen olen nyt myös jo hyvän matkaa aikuisena.
Opiskelin ja kävin parina iltana viikossa iltatöissä, vapaa-aikana luin kirjoja ja viihdyin kotona. Seurustelin hetken aikaa, mutta se nuorimies ei ollut lähellekään sitä mitä poikaystävältä odotin. Elo oli oikein mukavaa ja tasaista. N48
Oman tyylin löysin 25 tienoilla.