Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmekymppisenä sinkkuna elämä on mahtavaa

Vierailija
14.05.2022 |

Nyt sitä ymmärtää kuinka hienoa on olla vähän yli kolmekymppinen sinkkumies. Opiskelut ovat ohitse ja sitä on jo ehtinyt jonkin aikaa rakentamaan omaa talouttaan. Sitä tietää mitä haluaa elämältä ja vielä on aikaa kokeilla kaikenlaista. Lisäksi oman ikäiset naiset alkavat olla myöskin parhaassa iässä niin henkisesti kuin ulkonäöllisestikin.

Kaiken kaikkiaan hyvä fiilis.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rahalla tekee, kun kaikki kaverit elävät ruuhkavuosia?

Vierailija
2/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen nainen ei todellakaan ole parhaassa iässään. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on aina parhaassa iässä.

Vierailija
4/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sen enempää tai vähempää kuin mieskään. Itse asiassa miehet alkavat harmaantua jo kolmekymppisenä, naiset ei.

Vierailija
5/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen enempää tai vähempää kuin mieskään. Itse asiassa miehet alkavat harmaantua jo kolmekymppisenä, naiset ei.

HUUTONAURUA!!! XD Katkera kolmekymppinen kärsii ikäkriisistä, kun ei saa miehiltä enää huomiota! AP:kin taitaa olla kolmekymppinen nainen. XD Elätte harhaluulossa. Yksikään mies ei valitse kolmekymppistä akkaa parikymppisen neitokaisen sijaan. Fakta.

Vierailija
6/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUUTONAURUA!!! XD Katkera kolmekymppinen kärsii ikäkriisistä, kun ei saa miehiltä enää huomiota! AP:kin taitaa olla kolmekymppinen nainen. XD Elätte harhaluulossa. Yksikään mies ei valitse kolmekymppistä akkaa parikymppisen neitokaisen sijaan. Fakta.

Siinä on sulle ihmeteltävää, esim. Emmanuel Macronin kumppanivalinta. Mukavia ihmettelyhetkiä sinulle, elämä on ihmeellistä!

Vierailija
7/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla todella paha ikäkriisi. Et hyväksy itsesi vanhenemista, joten peilaat sitä käänteisesti naisiin. Voimia sinulle, suosittelen ammattiapua.

Vierailija
8/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa olla todella paha ikäkriisi. Et hyväksy itsesi vanhenemista, joten peilaat sitä käänteisesti naisiin. Voimia sinulle, suosittelen ammattiapua.

Käänteisesti? Minä olen nelikymppinen muija. Tiedän mistä puhun.

Vierailija
9/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on fiksu mies.

Vierailija
10/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokematon kansa vai joku leikkisinkku taas?

Vierailija
11/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on sulle ihmeteltävää, esim. Emmanuel Macronin kumppanivalinta. Mukavia ihmettelyhetkiä sinulle, elämä on ihmeellistä!

Ainoa julkisuuden henkilö jolla on mummofetissi.

Vierailija
12/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kolmekymppinen sinkku elää tuttava pariskunnan kyljessä kiinni? Eikö sitä omaa elämää ole löytynyt? On reissuissa mukana ja punkkaa viikonloput pariskunnan kotona.

Vierailija
13/13 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:lla ei ole mitään. Varmaan kamala, tyhjä fiilis.