Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robotti-imuri, ottaako puhtaaksi matot?

Vierailija
14.05.2022 |

Minulla on makkarissa tuommoiset karvalankamatot, mikä lie oikea nimi. Selkä ei kestä imurointia, ottaako robotti puhtaaksi nuo, vai pitääkö vaihtaa matotkin?
Kokemuksia roboteista.
Kiitos!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kuulua, sama selkäongelma.

Vierailija
2/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulla, ei kuulua.

😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, minuakin kiinnostaa.

Vierailija
4/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka pitkä karva matossa on. Todennäköisesti jäisi vain kiinni mattoon tai ei menisi matolle ollenkaan (ainakaan oma roborock ei pääse yli 2,5cm esteistä yli). Normaalit matot puhdistaa ihan kohtalaisen hyvin, ellei sitten ole sellainen matto kuin itsellä keittiössä (matossa ei valmiiksi liukumisestettä pohjassa ja tupsut reunoissa. Robotti-imuri ottaa tupsusta kiinni ja vetelee mattoa pitkin poikin).

Vierailija
5/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen turhake kuin rikkaimurit. Ei toimi, elektronista krääsää.

Vierailija
6/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imurit ei ime vaan harjaa. Vaan taitaa mattojen puhdistus onnistua ylipäätään parhaiten tamppaamalla matot.

Vierailija
7/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imurit ei ime vaan harjaa. Vaan taitaa mattojen puhdistus onnistua ylipäätään parhaiten tamppaamalla matot.

Väärin meni, robotti-imurit imee ja harjaa.

Vierailija
8/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä nukka? Mulla n. 2cm ja ihan hyvin imuroi sen kun laittaa turbolle. Mulla joku kiinalinen xiaomi, hyvin pelaa.

Vierailija
9/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota mattoja kunnolla, mutta paljasta lattioistakin lähtee ihan yllättävän paljon pölyä, jolloin niitä mattoja ei tarvi käsin niin usein imuroida.

Vierailija
10/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luin tän otsikon monta kertaa että "robotti-imuri, otanko puheeksi matot?" ja ajattelin, että nytkö pitää jo robotti-imureillekin antaa sanallista palautetta :O 

Vierailija
11/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viime vuonna vaimolle robotti imurin ja itselleni robotti ruohonleikkurin. No akka oli sekoittanut ne keskenään työmatkani aikana. Seurauksena se, että olohuoneen nukkamatto oli trimmattu ja robotti-imuri tukehtunut paskaksi heinikossa. Seuraavaksi hankin robotti vaimon.

Vierailija
12/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen turhake kuin rikkaimurit. Ei toimi, elektronista krääsää.

Mulla toimii, en imuroi enää itse muuta kuin eteisen ja keittiön joskus.

Vierailija
13/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa, ottaa ja ole sitten tarkkana meillä nimittäin otti miehenkin, On sillä Tatjaanalla meinaan sen verran imutehoa että eipä siinä mies mitään voinut.

Vierailija
14/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään imuri poista matosta pölyä kunnolla. Voitte testata itse imuroimalla ja sen jälkeen hakkaamalla mattopiiskalla. On moneen kertaan todettu, että tuo "enää ei tarvitse hakata mattoja" oli jonkun imurikauppiaan keksimä mainoslause, jonka laiskat ihmiset sitten mieluusti uskoi. Mutta kukin tietysti tyylillään ja eipä ole telineellä ruuhkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi