Mitä pelottavaa teille on sattunut kaupassa?
Kommentit (14)
Olin pakannut ostokseni kasseihin kun perässä olleelle juopolle ei myyty kaljaa. Juoppo suuttui ja paiskoi ostokseni maahan (olivat vielä liukuhihnan päässä).
Joku 167cm mies alkoi hakkaamaan puukengillä jotai pukupelleä
Erään kerran näin kiinnioton, mutta se ei ollut erityisen pelottava tilanne sivullisille.
Nainen raiskasi miehen porkkanalla heviosastolla.
Joku limainen täti seksuaalisesti ahdisteli minua ja vainosi kaupassa, kunnes lähdin. En kävellyt suorinta tietä kotiin. M27
Asiakas löi kurkulla kollegaa päähän, kun pyysi punnitsemaan ostoksen eikä voinut vaan antaa olla.
Mulla on yks vanha nuoruuden ihastus, jota käyn aina välillä stalkkaamassa Facebookissa. Hän oli silloin nuorena ihan sairaan kuuma pitkälettinen hevarikundi, nykyään tukka on lähtenyt ja en tunnistaisi kyllä, jos en kuviaan olisi nähnyt netissä.
Olin kerran lasteni kanssa kaupassa, kun tämä tyyppi käveli siellä vastaan. Säikähdin ihan helvetisti, mutta tuskinpa hän minua tunnisti, melkein 25 vuotta myöhemmin. Sen verran muuttunut olen minäkin.
En myynyt alkoa nuorelle, joka ei näyttänyt yhtään passikuvaltaan. Passin mukaan 18v ja hänen seurassaan oli kelakortin mukaan 15v. Noin puolentunnin päästä tulee kassalle nuori mies ostamaan juomia ja kysyin taas paperit ja kaikki ok. Kun oli maksanut, alkoi rähistä että se kenelle en ollut myynyt on hänen tyttöystävänsä ja katokki seuraavalla kerralla että myyt, haukkui ja huusi ja uhkasi että hommaa mulle potkut. Semmosta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Joku limainen täti seksuaalisesti ahdisteli minua ja vainosi kaupassa, kunnes lähdin. En kävellyt suorinta tietä kotiin. M27
Nainen ei voi seksuaalisesti ahdistella miestä, kun mies kuitenkin tykkää siitä. N31
Olin kassajonossa ja ihan sattumalta edessä ollut vanhempi ihan siistin oloinen mieshenkilö tuupertui maahan. En tiedä, oliko sydän- vai aivoperäinen kohtaus, mutta vaikutti siltä, että elvytyskään ei enää tepsinyt. En jäänyt töllistelemään paikalle...
Kerran yks vanhempi mies lähti hyllyjen välissä seuraamaan mua,luulin ensin että sattumalta osui siihen valitsemaan tuotetta mutta ainakun siirryin niin siirtyi samalla,pelottavaa ja ahdistavaa ja kun meni kassalle niin seurasi perässä,äkkiä sain maksettua ostokset, soitin kaverille joka tuli vastaan,en muista mitä se mies vielä huuteli,olin niin peloissani.
Vierailija kirjoitti:
En myynyt alkoa nuorelle, joka ei näyttänyt yhtään passikuvaltaan. Passin mukaan 18v ja hänen seurassaan oli kelakortin mukaan 15v. Noin puolentunnin päästä tulee kassalle nuori mies ostamaan juomia ja kysyin taas paperit ja kaikki ok. Kun oli maksanut, alkoi rähistä että se kenelle en ollut myynyt on hänen tyttöystävänsä ja katokki seuraavalla kerralla että myyt, haukkui ja huusi ja uhkasi että hommaa mulle potkut. Semmosta sitten.
Nämä potkulla uhkailijat on jotain legendaarisia:D ei ole tainnut oikein tepsiä ja tuskinpa kukaan saanut potkut, moni asiakas luulee olevansa myyjään verrattuna joku Jumala jota pitää kumarrella:D
Vierailija kirjoitti:
Minua vainottiin kauan ja ainakin kerran kaupassa olin hyllyjen välissä ja vainoaja kävi kiinni selkään. En edes tiedä, millä he iskevät, mutta tuntuu täysin samalta kuin sähkölamautin...
Olisit edes keksinyt paremman jutun!
Minua vainottiin kauan ja ainakin kerran kaupassa olin hyllyjen välissä ja vainoaja kävi kiinni selkään. En edes tiedä, millä he iskevät, mutta tuntuu täysin samalta kuin sähkölamautin...