Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pelottavaa teille on sattunut kaupassa?

Vierailija
14.05.2022 |

Yhtä aikaa ryöstäjän kanssa ovella tms.?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainottiin kauan ja ainakin kerran kaupassa olin hyllyjen välissä ja vainoaja kävi kiinni selkään. En edes tiedä, millä he iskevät, mutta tuntuu täysin samalta kuin sähkölamautin...

Vierailija
2/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pakannut ostokseni kasseihin kun perässä olleelle juopolle ei myyty kaljaa. Juoppo suuttui ja paiskoi ostokseni maahan (olivat vielä liukuhihnan päässä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 167cm mies alkoi hakkaamaan puukengillä jotai pukupelleä

Vierailija
4/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään kerran näin kiinnioton, mutta se ei ollut erityisen pelottava tilanne sivullisille.

Vierailija
5/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen raiskasi miehen porkkanalla heviosastolla.

Vierailija
6/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku limainen täti seksuaalisesti ahdisteli minua ja vainosi kaupassa, kunnes lähdin. En kävellyt suorinta tietä kotiin. M27

Vierailija
7/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas löi kurkulla kollegaa päähän, kun pyysi punnitsemaan ostoksen eikä voinut vaan antaa olla. 

Vierailija
8/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks vanha nuoruuden ihastus, jota käyn aina välillä stalkkaamassa Facebookissa. Hän oli silloin nuorena ihan sairaan kuuma pitkälettinen hevarikundi, nykyään tukka on lähtenyt ja en tunnistaisi kyllä, jos en kuviaan olisi nähnyt netissä.

Olin kerran lasteni kanssa kaupassa, kun tämä tyyppi käveli siellä vastaan. Säikähdin ihan helvetisti, mutta tuskinpa hän minua tunnisti, melkein 25 vuotta myöhemmin. Sen verran muuttunut olen minäkin.

Vierailija
9/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myynyt alkoa nuorelle, joka ei näyttänyt yhtään passikuvaltaan. Passin mukaan 18v ja hänen seurassaan oli kelakortin mukaan 15v. Noin puolentunnin päästä tulee kassalle nuori mies ostamaan juomia ja kysyin taas paperit ja kaikki ok. Kun oli maksanut, alkoi rähistä että se kenelle en ollut myynyt on hänen tyttöystävänsä ja katokki seuraavalla kerralla että myyt, haukkui ja huusi ja uhkasi että hommaa mulle potkut. Semmosta sitten.  

Vierailija
10/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku limainen täti seksuaalisesti ahdisteli minua ja vainosi kaupassa, kunnes lähdin. En kävellyt suorinta tietä kotiin. M27

Nainen ei voi seksuaalisesti ahdistella miestä, kun mies kuitenkin tykkää siitä. N31

Vierailija
11/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kassajonossa ja ihan sattumalta edessä ollut vanhempi ihan siistin oloinen mieshenkilö tuupertui maahan. En tiedä, oliko sydän- vai aivoperäinen kohtaus, mutta vaikutti siltä, että elvytyskään ei enää tepsinyt. En jäänyt töllistelemään paikalle...

Vierailija
12/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yks vanhempi mies lähti hyllyjen välissä seuraamaan mua,luulin ensin että sattumalta osui siihen valitsemaan tuotetta mutta ainakun siirryin niin siirtyi samalla,pelottavaa ja ahdistavaa ja kun meni kassalle niin seurasi perässä,äkkiä sain maksettua ostokset, soitin kaverille joka tuli vastaan,en muista mitä se mies vielä huuteli,olin niin peloissani.

Vierailija
13/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myynyt alkoa nuorelle, joka ei näyttänyt yhtään passikuvaltaan. Passin mukaan 18v ja hänen seurassaan oli kelakortin mukaan 15v. Noin puolentunnin päästä tulee kassalle nuori mies ostamaan juomia ja kysyin taas paperit ja kaikki ok. Kun oli maksanut, alkoi rähistä että se kenelle en ollut myynyt on hänen tyttöystävänsä ja katokki seuraavalla kerralla että myyt, haukkui ja huusi ja uhkasi että hommaa mulle potkut. Semmosta sitten.  

Nämä potkulla uhkailijat on jotain legendaarisia:D ei ole tainnut oikein tepsiä ja tuskinpa kukaan saanut potkut, moni asiakas luulee olevansa myyjään verrattuna joku Jumala jota pitää kumarrella:D

Vierailija
14/14 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vainottiin kauan ja ainakin kerran kaupassa olin hyllyjen välissä ja vainoaja kävi kiinni selkään. En edes tiedä, millä he iskevät, mutta tuntuu täysin samalta kuin sähkölamautin...

Olisit edes keksinyt paremman jutun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi