Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettymys! Näin yhden nuoren naisen ensimmäistä kertaa ilman maskia, eikä kasvot olleet niin kauniit, kuin mitä odotin

Vierailija
13.05.2022 |

Yksi nuori nainen, jota olen jo pidemmän aikaa arjessa aina silloin tällöin nähnyt, tähän mennessä aina maski kasvoilla, oli nyt sitten päättänyt luopua maskista. Nainen on hoikka, ja naisella on pitkät, mielestäni tosi kauniit hiukset. Ihan ok silmätkin. Mutta nyt kun näin naisen kasvot kokonaan, niin kyllähän se odotuksiin nähden pettymys oli. Korkeintaan keskitasoa, odotukset olivat selvästi korkeammalla.

Miten voisin tällaisena, arviolta 10-15 vuotta tätä naista vanhempana miehenä, vihjata tälle naiselle hienovaraisesti, että voisiko laittaa maskin takaisin kasvoilleen? Koska hän näyttää olevan niitä harvoja, joita se kaunistaa. Monien muiden naisten kohdalla olen asian havainnut olevan toisin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmasti pitää sinua todella hyvännäköisenä.

Vierailija
2/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on vaatteiden kanssakin, kaikenlaista ryppyä, läskiä, arpea ja karvaa yms. löytyy, parempi olisi pitää aina vaatteet päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenenkään ulkonäkö kuuluu sinulle?

Vierailija
4/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, moni nainen on tosi kaunis kun maski päällä, mutta ilman maskia ihan suomursun näköinen.

T: ruma neitsytmies

Vierailija
5/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hän saa aivan itse päättää mahdollisesta maskin käytöstään ja käyttämättömyydestään. Eikä hän tarvitse siihen yhtään kenenkään ulkopuolisen mielipiteitä. Kaikkein vähiten sinunlaisten ukkojen mielipiteitä.

Enkä usko, että hän muutenkaan tarvitsee noin paljon itseään vanhemmalta ukolta yhtään mitään!

Eli anna sen naisen olla suosiolla rauhassa!

Vierailija
6/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille maskipakko!

Vierailija
7/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet ap asunut Suomessa? Meillä täällä Suomessa naiset saavat olla naama paljaana julkisella paikalla toisin kuin teillä siellä Afganistanissa.

Vierailija
8/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen iloinen, ettei tarvitse enää käyttää maskia, haluan olla rehellisesti se keski-ikäinen täti mikä oikeasti olen. Silmät ja otsa on nätit, mutta nenä ruma ja posket sekä suun ympärys roikkuva, uurteinen. Maski vääristi ulkonäköä huomattavasti.

Vierailija
9/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulle ap voisi hienovaraisesti vihjata, että käyttäisit silmälappuja, jos et kestä jonkun kasvoja katsella?

Vierailija
10/10 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Miksi katsot kasvoja tai olet lähellä jos kammottaa. Jatka kuten sitä ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme