Mies ei suostu yhteenkään kesälomamatkaan, koska ei voi olla erossa koirastaan
Sanoo, että koira on niin vanha (8 täytti juuri), että hän ei suostu laittamaan sitä minnekään hoitoon, ei vaikka olisi kuinka hyvä koirahotelli. Pettymysten pettymys. Ei olla korona-aikana käyty missään reissussa, ja olin niin paljon odottanut, että jonnekin päästäisiin matkalle. Sanokaa koiranomistajat onko tällainen normaalia?
Kommentit (96)
Lähde yksin ilman miestä tai sitten kaverin kanssa. Jäähän miehelle koira kaveriksi niin ei tarvi yksin olla.
Miksi et lähde jonnekin matkalle kaverisi kanssa?
Deitti ilmoituksessani on:
- ei lapsia, eikä lemmikkieläimiä
En minäkään jättäisi omaa eläintäni , on jo vanha. Matkustelen sitten kunhan eläin ei enää ole täällä. Toivottavasti eläisi ja voisi hyvin vielä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole sellaista kaveria, jonka kanssa mennä. Kaikki matkustaa puolisonsa tai lastensa ja puolisonsa kanssa. Ap
Vuokratkaa asuntoauto ja ajelette Lapin kautta Pohjois-Norjaan. Koiran voi ottaa mukaan.
En olisi tuollaisen miehen kanssa.
Tehkää sellainen matka, mille koiran voi ottaa mukaan. Niin mekin tehdään. Juuri yllämainitunkaltainen Norjan-matka on tiedossa, muun muassa.
Ei kesällä voi koiraa millekään pitkälle autoturneelle ottaa, ei sitä voi jättää autoon siksi aikaa, että menee ravintolaan illalliselle, museoihin jne.
Ei meilläkään juuri lomamatkoja tehdä kissan takia. Tai sitten tehdään niin, että minä reissaan siskoni kanssa ja mies jää kotiin kissan kanssa. Mies lomailee kaverinsa mökillä kalastellen ja olutta lipittäen ja minä olen kotona kissan kanssa.
Ennen koronaa olimme miehen kanssa 4 päivän kaupunkilomalla Keski-Euroopassa, mun sisko tuli meille kissan kaveriksi. Jos ei saada kissalle hoitajaa kotiin, emme lähde reissuun yhdessä.
Kissa on tosi arka stressaaja, joten näin meillä mennään. Ei mitään ongelmaa.
Oma matkustamiseni väheni koronan takia ja samalla taloon tuli koira. On päivänselvää, että tulevaisuudessa matkustan vähemmän, vaikka korona helpottaisi. Ei se silti tarkoita, että puolisoni tarvitsisi olla matkustamatta.
Ja jos puolisoni ilmoittaisi, ettei halua matkustaa syystä tai toisesta, niin ei se estäisi minua matkustamasta silloin, kun koiralle on tiedossa hoitopaikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole sellaista kaveria, jonka kanssa mennä. Kaikki matkustaa puolisonsa tai lastensa ja puolisonsa kanssa. Ap
Yksinkin voi matkustaa. Itse olen tehnyt suuren osan matkoistani yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oma matkustamiseni väheni koronan takia ja samalla taloon tuli koira. On päivänselvää, että tulevaisuudessa matkustan vähemmän, vaikka korona helpottaisi. Ei se silti tarkoita, että puolisoni tarvitsisi olla matkustamatta.
Ja jos puolisoni ilmoittaisi, ettei halua matkustaa syystä tai toisesta, niin ei se estäisi minua matkustamasta silloin, kun koiralle on tiedossa hoitopaikka.
Tuntuu vain tosi tylsältä lähteä ypöyksin jonnekin Kreikan matkalle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kesällä voi koiraa millekään pitkälle autoturneelle ottaa, ei sitä voi jättää autoon siksi aikaa, että menee ravintolaan illalliselle, museoihin jne.
Kyllä tuolla vaan asuntoautoilijoilla on koiria mukana. Toki jos on tapana juopotella joka ilta aamutunneille saakka jossain baarissa, ehkä sitten ei. Tavallinen illallinen tai museokäynti ei kestä niin pitkään etteikö koira pärjäisi asuntoautossa itsekseen sen ajan, 2-3h.
Vierailija kirjoitti:
Koiran voi ottaa moniin ravintoloihin ja taidegallerioihin.
En minäkään lähtisi, jos tietäisin fuffeni vetelevän viimeisiään. Nyt kyllä matkustan ja koira menee läheisille hoitoon. Kumppani ymmärtäisi ja varmaankin matkustaisi sitten itsekseen koiran loppuaikoina.
Pitää olla joku luotettava ja koirien kanssa hyvin toimeentuleva kaveri tai sukulainen joka sitten totutetaan juuri tämän koiran kanssa olemiseen niin saatte koiravahdin viikoksi pariksi. Ei ehkä onnistu täksi kesäksi, mutta jos nyt alkaa työstää asiaa niin ens vuoden kesällä pääsette reissuun.
Jos tämä ei sovi miehelle niin sitten on jo epätervettä koirarakkautta.
En seurustelisi.