Adlibris kirja tuli ajoissa
Pitää oikein jakaa kun kävi näin erikoisesti.
Tilasin viime perjantain aamupäivällä kirjan jonka arvioitu lähetysaika oli 1-3 arkipäivän sisällä. Ja niin vain lähetettiin tiistaina eli kolmantena arkipäivänä tilauksesta.
Tilauksen jälkeen sain myös arviidun toimitusajan joka oli 10-13.5. eli viimeistään tänään piti tulla. Kappas vaan, nyt tuli tekstari että haettavissa paikallisesta Schenkerin noutopisteestä.
Eli sekä arvioitu lähetys että toimitusaika toteutuivat, viimeisenä päivänä mutta kuitenkin. Että näinkin on mahdollista käydä Adlibriksestä tilatessa.
Kommentit (4)
Tuolla on hyvä valikoima mutta itse olen kyllä aina sillä asenteella tilannut että hyvä jos kuukauden päästä tulee. Viimeksi taisin saada erityisen nopeasti, vain 3 viikossa.
Nauti tapahtuneesta täysin rinnoin, koska seuraavaksi on perjantainokosissasi vuorossa se vaihe, jossa eksyt vanhaan kouluusi pelkässä kylpytakissa.
Vierailija kirjoitti:
Aha.
Aina on sieltä tullut normiajoissa tilaukseni, viimevkolla ed kerta ja n.1,5kk sitten myös.
Ja vuosina 2017-2020 useinkin, koska pojan lukiokirjat sai sieltä edullisimmin.
Itsellä on ollut erilaisia kokemuksia adlibriksen ja varsinkin schenkerin kanssa ja tilaukset kestää sen 2-3 viikkoa. Siksi olen lopettanut sen käyttämisen
Aha.
Aina on sieltä tullut normiajoissa tilaukseni, viimevkolla ed kerta ja n.1,5kk sitten myös.
Ja vuosina 2017-2020 useinkin, koska pojan lukiokirjat sai sieltä edullisimmin.