Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla diagnosoitu aikuisena ADHD

Vierailija
13.05.2022 |

Mitä vääriä diagnooseja saitte ensin? Itselle lätkäistiin epävakaa persoonallisuushäiriö 29-vuotiaana, joka diagnosoitiin ainoastaan raksi ruutuun -lomakkeiden perusteella. ADHD-diagnoosin sain lopulta 32-vuotiaana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tämän, kuin etsin keskusteluja adhd:sta + epävakaudesta.

Mulla on tilanne, että mietitään epävakaan ja adhd:n väliltä, että kumpi mulle asetetaan. Piirteitä minussa on molemmista, lapsuusajan kehityshistoria on poikkeava, opin mm. kävelemään vasta 2,5-vuotiaana ja puhumaan 3-vuotiaana. Mutta koska olen itsetuhoinen niin luulen saavani tuon persoonallisuushäiriön diagnoosin. 

Vierailija
2/2 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tämän, kuin etsin keskusteluja adhd:sta + epävakaudesta.

Mulla on tilanne, että mietitään epävakaan ja adhd:n väliltä, että kumpi mulle asetetaan. Piirteitä minussa on molemmista, lapsuusajan kehityshistoria on poikkeava, opin mm. kävelemään vasta 2,5-vuotiaana ja puhumaan 3-vuotiaana. Mutta koska olen itsetuhoinen niin luulen saavani tuon persoonallisuushäiriön diagnoosin. 

Tunnen ihmisen jolla on nuo molemmat. Eivät sulje pois toisiaan, ennemminkin päin vastoin. Naisilla joilla on adhd, on hyvin usein epävakaa persoonallisuushäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi