Kun syötte karkkia, niin ahmitteko suoraan auki revitystä karkkipussista vai onko teillä joku kiva/hieno/kätevä karkkirasia- tai laatikko, josta herkkujen napostelu olisi vähän hienostuneempaa?
Alan vähän kyllästyä noihin kaapin hyllyillä hajallaan oleviin rumiin karkkipusseihin.
Vinkkejä rasioista tms. ideoista otetaan vastaan!
Kommentit (40)
Meillä karkit laitetaan muovikippoon kissan takia, koska kissa haluaisi syödä sen itse pussin.
Mutta ei ole mikään hienostunut kippo, ihan vaan joku pakasterasia tms.
Yritän vähentää sokeria, laitan osan karkkipussista kulhoon mutta tulee aina himo ottaa lisää 😁
Mä en myöskään halua kuunnella karkkipussin rapinaa joten kippaan ne namut johonkin kulhoon tai kippoon. Joskus ostan paperipäällysteisiä karkkeja (esim. Dumle tai Marianne) jotka on lähinnä rekvisiittaa sohvapöydällä ihan vaan siksi kun on hauska ajatus että voin pistää suun makeaksi milloin vaan ja tarjota vieraillekin. Todellisuudessa syön niitä yhden tai kaksi päivässä jos ollenkaan, kun tykkään ennemmin vaan katsella niitä. (Niin kauan kuin niitä ei ole syöty, mahdollisuuksien ovi on ikään kuin auki - tykkään ennakkofiilistelystä monesti enemmän kuin itse asiasta).
Jos mulla on karkkia niin syödään pois. En hamstraa kaappiin
Jos ei syödä nyt in johonkin kuppiin loput niin sokerit ei leviä asuntoon
Mä syön aina pussin kerralla ja jos se sisältää erilaisia karkkeja, kaadan ne lautaselle, jotta voin erotella ne omiksi kasoikseen ja syödä sitten haluamassani järjestyksessä.
Ostan sen verran että syön samantien tai ainakin samanapäivämä. Avaan repimättä enkä ahmi vaan otan yksi kerrallaan ja syön.
Syön suoraan pussista. Kun olen mässännyt tarpeeksi, suljen pussin pussinsulkijalla.
AP on läski. :D Karkkeja pystyy syömään yhden päivässä, jos osaa arvostaa laihuutta ja terveyttään. AP:n mies on varmasti ylpeä naisestaan, kun ahmii karkkeja... N21
Vierailija kirjoitti:
Mä syön aina pussin kerralla ja jos se sisältää erilaisia karkkeja, kaadan ne lautaselle, jotta voin erotella ne omiksi kasoikseen ja syödä sitten haluamassani järjestyksessä.
Olet minun kaksoisolento, teen täsmälleen noin!😁😁
Juuri heitin roskiin helmikuulta peräisin olevia irtokarkkeja. Ei vain saata syödä niitä suolet tukkivia, lisä- ja väriainekyllästettyjä gelatiini-möhkäleitä. Aina luulen toisin kun niitä ostan.
Ostan vaan yhden pussin kerrallaan.
Ihan peruskarkkipussin syön pussista suoraan, mutta irtokarkit kaadan kippoon. Ensinnäkin ne paperipussit saattavat joskus falskata saumoista, jolloin sokeria on pitkin pöytää ja sohvaa, ja toiseksi karkkeja on helpompi tonkia kun muutoin ne ensin pussiin laitetut ovat siellä pohjalla. 😀
Eikö se olisi helpompaa ja halvempaa imeskellä sokeripaloja, jos on addiktio makeaan? Ei ne väri- ja lisäaineet asiaa paremmaksi tee.
Itselläni on vanha puinen konvehtirasia, sitä on ihan kiva pitää olohuoneen lipaston päällä näytillä. Jotain kirkuvan oranssia koiranpieru- karkkipussia en viitsisi pitää esillä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olisi helpompaa ja halvempaa imeskellä sokeripaloja, jos on addiktio makeaan? Ei ne väri- ja lisäaineet asiaa paremmaksi tee.
Mutta maun ja suutuntuman kyllä tekee paremmaksi.
Kotiin parisataa metriä kaupasta ja pussi on tyhjä jo ennen etuovea. Eileen tass ostin kunnolla, että riittää! Ei riittänyt.
Korvia vihloo se karkkipussin rapina, siks laitanki karkit semmosiin jälkiruoka kulhoihin
Harvoin ostetaan karkkia. Karkkipussit syödään tyhjiksi, eikä niiden loppuja pyöri laatikonpohjilla/kaapeissa.
Miksi ne pitäisi ahmia, jos syö pussista?