Kun syötte karkkia, niin ahmitteko suoraan auki revitystä karkkipussista vai onko teillä joku kiva/hieno/kätevä karkkirasia- tai laatikko, josta herkkujen napostelu olisi vähän hienostuneempaa?
Alan vähän kyllästyä noihin kaapin hyllyillä hajallaan oleviin rumiin karkkipusseihin.
Vinkkejä rasioista tms. ideoista otetaan vastaan!
Kommentit (40)
Ostan uutta tilalle vasta kun vanhat on syöty. Ei ole tarvetta syödä niin montaa eri herkkua kerralla.
Mä kaadan mariskooliin. Tosin en siksi että olisin hienostuneempi, vaan siksi ettei lapset kuule pussin rapinaa kun napsin salaa karkkeja.
Ei mulla säily karkit kaapissa hienossa rasiassa kun syön ne.
Meillä ei karkit vanhene. Itse avaan karkin jo matkalla parkkipaikalle ja syön salamana -etenkin jos lapset odottaa autossa. Karkkipäivänä irtispussi voi säilyä kotiin saakka, mutta sekin on jo silloin puoliksi syöty.
No ei todellakaan ole mitään karkkilaatikkoa. Jotain laihdutusohjelmaa katsottuani hämmästelin miten isoja karkkivarastoja joillakin on laatikoissa. Itse ostan vain jonku pienen pussin tai rasian, jonka syön sitten parissa päivässä.
Miksi pitäisi repiä, ja ennen kaikkea miksi pitäisi ahmia?
Itselläni on just tuosta syystä (karkkipussit rumia) bambuinen, kannellinen rasia. Se on siisti ja hillitty, helppo pitää puhtaana, helppo kantaa tarvittaessa tv- tuolin viereen ja se ei rapise...
Niin ja koska kansi, niin koira ei ole heti työntämässä kuonoaan sinne! =)
Syön karkkipussin vaan kerrallaan suoraan pussista. Ei ole tarvetta varastolle.
Ihan kaapissa mulla on avatut karkkipussit (saksilla avaan, en revi). Ja suoraan sieltä pussista syön karkkeja, turha niitä on mihinkään eri kippoon sitä varten laittaa. Jos haluaa karkkeja jossain omassa rasiassa säilyttää, niin kannattaa varmaan ostaa ilmatiivis, etteivät kuivu.
En ikinä osta uutta karkkia, jos entistäkin on vielä jäljellä .
Minulla on vanha kippo, johon tyhjennän karkkipussin. Tapa on peräisin isovanhemmilta.
Hovimestari tarjoilee ne vartavasten teetetystä karkkiboolista. Ei tarvitse kuin sormia napsauttaa, niin hän on kulhon kanssa vieressä.
Meillä karkit ja suklaat säilytetään peltirasiassa hyllyllä ruokatilassa ja ovat  kaikkien käytössä, myös lapset saavat ottaa vapaasti. Näin oli jo lapsuuden kodissa, eikä tunnettu karkkipäiviä.
Edelleen on vielä syömättä pääsiäismunia, vaikka ostettiin pieni pussi.
Eikä koskaan ahmita tai syödä kerralla, vaan syödään silloin kun mielitekee ja otetaan yksi tai pari karkkia ja aina on varastossa kotona.
Leffailtaan: syvä lautanen. Vierasvara: peltipurkki piilossa.
Kaadan karkit pussista mihin tahansa muovikippoon. Eihän sitä karkkipussin rapinaa jaksa kuunnella itsekään.
Miksei voi syödä sitä avattua pussia loppuun ennen kuin avaa uuden?