Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär ilmoitti aikovansa armeijaan, en oikein lämmennyt ajatukselle

Vierailija
13.05.2022 |

Ainut lapsi ja tulevaisuus huolestuttaa, joten sanomattakin selvää, että hieman ahdistuin, kun tyttö kertoi aikeistaan mennä armeijaan. On kuulemma varma päätöksestään nyt Ukrainan sodan myötä. Sain hirveän ahdistuskohtauksen. Olin juuri jonkun aikaa sitten tuntenut helpotusta, että onneksi minulla ei ole poikaa niin ei tarvitse pelätä, mutta nyt sitten pitääkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun tyttären päätös.

Vierailija
2/3 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävä vastuullisen ihmisen päätös tyttäreltäsi. En itsekään nuorena ajatellut armeijaan menoa tarpeellisena, mutta näin iän ja Ukrainan myötä varsinkin harmittaa, etten sitä aikanaan käynyt. Haluaisin sotatilanteessa osata käyttää asetta ja ymmärtää jtn sodankäynnistä. Osaan kasvattaa perunoita ja hoitaa ammattiani, mutta haluaisin osata muutakin. Itse toivon, että tyttäreni aikanaan menisi armeijaan, jotta hänellä olisi paremmat taidot puolustaa itseään ja muita.

Äitinä toki ymmärrän, ettei lastaan haluaisi koskaan rintamalle. Mutta tämä on todellakin tyttäresi päätös, vastuullisen ja asiat ymmärtävän ihmisen päätös. Itse ihailen tytärtäsi ja sinunkin pitäisi tätä hänen päätöstään vähintään kunnioittaa. Muista, että lapsemme eivät ole meidän, he päättävät itse elämästään. Ja tällainen ratkaisu on vain ja ainoastaan sellainen, josta pitää olla ylpeä, vaikka kuinka sattuisi sydämeen. Sotatilaa toivottavasti ei koskaan tulla elämään meillä, mutta siihen varustautuminen ja varautuminen on viisautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ahdistaa se, että tyttäresi oppii puolustamaan itseään? Ok. Luulisi tässä maailmassa äidin olevan onnellinen kun tytär saa sotilaskoulutusta eikä kriisitilanteessa jää uhriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme