Järkyttävä tuo suomen euroviisukappale!!!!
Aivan käsittämätöntä kuraa kappale ja laurin laulu. Heippa Euroviisut, ei olla finaalissa.😩👋🏻
Kommentit (32)
Paita olis kannattanut pitää päällä.
Biisistä ei voi sanoo mitään. Ei erottunut ton rytkeen seasta.
Euroviisut on aikansa elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että meillä aina mollataan omia osallistujia oli sitten kyse viisuista tai urheilusta. Mikä helvetti tätä kansaa vaivaa? En voi kuvitella esim. ukrainalaisia vähättelemään "ei meidän armeijasta ole mihinkään, toivottavasti me hävitään tää sota".
Älyvapaa väite. Jos en tykkää jostain kappaleesta, olen epäisänmaallinen???? Rakastatko sinä kaikkea suomalaissyntyisten musaa?
HEI! Te haukkuvat tehkää Itse sellainen Biisi, joka miellyttää Teitä!
Ei saa heti mustamaalata!
No, mentiinkö finaaliin vai ei? Häh???
Suomen kappale ainut mikä jäi mieleen, niin ja se Serbia? Vai mikä se ärsyttävä käsienpesu maa oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esitys .Laulu häipyi valitettavasti ,kuului huonosti. Jatkoon menee!
Ruotsissa tykättiin.
Kuulokojeesta patterit lopussa?
Nehän sanoivat että Italialla oli isoja vaikeuksia tekniikan kanssa. Se selittää ! Ei minulla ole kuulokojetta.Mistä sen sait päähäsi?
Pitääkö aina vittuilla kuin piste iin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että meillä aina mollataan omia osallistujia oli sitten kyse viisuista tai urheilusta. Mikä helvetti tätä kansaa vaivaa? En voi kuvitella esim. ukrainalaisia vähättelemään "ei meidän armeijasta ole mihinkään, toivottavasti me hävitään tää sota".
Älyvapaa väite. Jos en tykkää jostain kappaleesta, olen epäisänmaallinen???? Rakastatko sinä kaikkea suomalaissyntyisten musaa?
Suomalaisten alemmuuskompleksit tulevat näin esille mollaamalla maata ja meitä koko ajan.
Puuttuu koukku ja kunnon chorus. Pelkkä poseeraus ja "nyt on kova meno" ei riitä.
-Ei mennä finaaliin, ihan pskaa!
*Suomi menee finaaliin*
-No vitt!! Ei ainakaan pärjätä siellä!! 😤
---
Mahtaa olla tahmeaa elämää jos joutuu aina pettymään siitä että omat negatiiviset ennustukset ei toteudu. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten alemmuuskompleksit tulevat näin esille mollaamalla maata ja meitä koko ajan.
Suomalaisilla EI todellakaan ole alemmuuskomplekseja, ovat kovasti itsevarmaa porukkaa. Mollaavat kaikki muut maat ja kansat, suorastaan halveksivat kaikkea mikä on erilaista kuin Suomessa.
Perus tasapaksua kuraa. Massat tykkää toki.
Ainakin oli ajan henkeen sopiva ja oli minusta hyvä. Ja Israel oli hyvä. Nyt paremmat kappalleet kuin siloin tiistaina. Paitsi se Ukraina oli paras niistä. Lauri on söpö.