Minä en jaksaisi kesälomaan asti
Ihan tajuttoman väsynyt taas ja lähes koko ajan, nukahdin tuossa klo19 aikaan dokkaria katsoessani. Ollut ihan hirveä vuosi ja viimevuodet töissä(kin), koko ajan työkavereitakin sairaana ja itsekin sain alkukeväästä voimakkaan Koronan ja sijaisia ei oikein saa, hirveätä säätämistä, sumplimista, venymistä, paukkumista, joustamista ja pomppimista päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen, kahvitaukokin usein pelkkä haave. Ja nyt ollut toisen työkaverin kanssa kaksinkin, kun ei sijaista saatu.
Väsyttää, väsyttää niin paljon.
T. Varhaiskasvatusalalta
Kommentit (9)
Minustakin tuntuu etten jaksa lomaan asti vaikka se lähellä onkin ja lisäksi pelottaa ko valmiiksi loman jälkeinen aika kun täytyy palata töihin.
Minut pakotettiin ottamaan toukokuu. Et voisi haluta olla nyt kesälomalla, kelaas
Ja sitten kesäloma menee koomaväsymyksessä, missä välissä sitä ns latautuu ja rentoutuu ja kerää voimia uuteen kauteen, jos ns parantelee itseään ja päätään lomalla??
Sairaslomaa ajattelin hakea, siihen olisi syytäkin. Ei loman tarkoitus ole se, että yrittää ehtiä toipua ja parantua tällaisesta.
Ap
Ettei vain siitepölyt vaikuttaisi? Mulla on ollut nikkeliallergia yli 35 v ja nyt vanhemmiten olen huomannut, että kyllä se tuo koivu on alkanut niiskututtaa. Nyt on tuntunut myös, että päivällä on pikkuisen enemmän väsymystä kuin normaalisti ja sama homma oli viime vuonna tähän aikaan. Joudun ottamaan ebastiinin 1 kpl/päivä, koska D1 -tapauksena tökin itseäni useamman kerran päivässä terästä sisältävillä piikeillä. Tuo ebastiini on se allergialääke, joka ei itsessään väsytä.
Mulla ei ole kesälomaa, ei ole ollut moneen vuoteen. En tiedä miten jaksan johonkin määrittelemättömään ajankohtaan saakka.
Vaikuttaa siltä, että olette järjestäneet tuöadianne kuten Suomessa yleensä, eli HUONOSTI. Enempi sääntö kuin poikkeus!
Vierailija kirjoitti:
Ettei vain siitepölyt vaikuttaisi? Mulla on ollut nikkeliallergia yli 35 v ja nyt vanhemmiten olen huomannut, että kyllä se tuo koivu on alkanut niiskututtaa. Nyt on tuntunut myös, että päivällä on pikkuisen enemmän väsymystä kuin normaalisti ja sama homma oli viime vuonna tähän aikaan. Joudun ottamaan ebastiinin 1 kpl/päivä, koska D1 -tapauksena tökin itseäni useamman kerran päivässä terästä sisältävillä piikeillä. Tuo ebastiini on se allergialääke, joka ei itsessään väsytä.
Ei ole siitepölyt tähän syynä.
Ap
Mä otin sen takia kesäloman nyt toukokuuksi. Olin ja olen vieläkin ihan loppu.