Onko suhun koskaan kukaan
Kommentit (39)
Ei intohimoisesti.
Puoliso kuitenkin rakastaa ja sehän on tärkeintä.
Työkaveri ei kuulemma saa miestä. Ihan naurattaa tuo asia! Näin on kuultu!
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö kukkamekkoa vaikka ei yhtään sovi ylle!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jos pidät huolen vain omista asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jos pidät huolen vain omista asioistasi.
Ei tuollaisia kusipäitä kiinnosta kuin puhua paskaa toisista selän takana.
Ei. Olen kyllä seurustellut ja kerran ollut aviossakin, mutta rakkautta se ei koskaan ole ollut kummankaan osapuolen taholta.
Rakkautta olen kyllä saanut ja saan kahdelta lapseltani joten ihan ilman sitä en ole elänyt.
Lasten rakkaus äitiä kohtaan on kuitenkin erilaista kuin kumppanin rakkaus. Sitä en ole koskaan kokenut.
Ja nyt kun joku kysyy miksi sitten olen yilpäätään ollut parisuhteessa niin vastaan että siksi että nämä miehet on kyllä olleet mukavia ja ollaan haluttu olla yhdessä.
Jotenkin sitä nuorena vielä kuvitteli että sitä jotenkin "kuuluu" mennä naimisiin ja noin, sitä mentiin lauman mukana.
Nyt vanhempana ja viisaampana tietää paremmin.
On ja aina niin, että miehet hullaantuu niin, että kun ero tulee (minä kyllästyn) alkaa vainoaminen ja uhriutuminen. Rasittavaa!
En tiedä. Olin yli 25 vuotta exän kanssa yhdessä, mutta koska hän ei ikinä oppinut puhumaan asioista (varsinkaan tunteistaan), en tiedä oliko hän varsinaisesti ikinä kunnolla rakastunut.
Viimeksi tänä aamuna mies sanoi rakastavansa minua.
Ei ole. Tuskin edes ihastunut.
Toisaalta ei se mikään ihme ole, kun en ole ikinä ollut tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa ja pisin kontaktini on ollut varmaan viiden minuutin satunnainen keskustelu. Ei sellaisella tyylillä tai ajassa kenenkään rakastuta. Rakkaus on enemmän. Rakkaus on syvempää.
Rakkaus on jotain mitä en tule koskaan kokemaan.
Kaikenmaailman sekopäät tuntuvat ihastuvan muhun. 🙄
Nainen
Joo kyllä on nykyisen mies. Juuri toissapäivänä sanoi sen.
En usko että on. Ihastuneita onkin sitten ollut senkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Pillujen ystävä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin, itse haluan vain pillua naisilta.
Rakkaus pilluihin on rakkauden rehellisin muoto.
Miksei naisille riitä että mies rakastaa jotain osaa naisessa, onhan sekin rakkautta. Tai siis riittääkö, itse en tiedä vastausta.
Oletko tosissasi vai pilailetko misogynian aallonharjalla.
Ei tuollainen ole Rakkautta. Se on fetisismiä. Se on himotusta, panetusta, syyhy palleissasi. Se EI ole rakkautta, mikä vaatii ylempää aivojen ja sydämen käyttöä/yhteyttä.
Älä tee pilkkaa rakkaudesta. Siitä ei monella naisvihaisella miehellä ole selvästikään mitään hajua. Ja toivon vaan että pysytte kaukana hyvistä naisista, jotka kykenevät rakkauteen/rakastamiseen. Pilaatte rakkauden tuollaisella paskannuksella.
Mä luulin, että tämä olisi se: "onko kukaan koskaan työntänyt jotain sun sisään luvatta" ja pois pitää jättää kaikki seksiin liittyvät asiat. Ketätään muiden tyyppisiä asioita. Esim. vaikka leikkauksessa sohaistu johonkin tai jäänyt joku instrumentti sisään?
On