Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei enää kiinnosta television katsominen. Muilla samaa?

Vierailija
12.05.2022 |

En katso enää.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää YouTube. Katson pääasiassa ulkomaisia "TV-sarjoja", joilla on ihan viralliset kanavat englannin kielisten tekstitysten. Ei läheskään yhtä paljon mainoksia kuin telkkarilla. Ja katson siis kiinalaisia draamoja.

Vierailija
22/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa päätti alkaa näköjään näsäviisastelemaan. Suoratoistojen kautta ohjelmien kautta ohjelmien/leffojen katseleminen ei ole sama asia kuin telkkarin katseleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te katsotte vaikka Arenaa läppärin kuatta, niin eikö se ole kuitenkin telkkarin katsomista? 

Eikö siellä ole tv-ohjelmia? 

Vierailija
24/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 2 vuoteen katsonut. Areenasta katson mitä katson.

No ei Areena ole telkkarin katsomista? 

Dokumentit, uutiset, ajankohtaiset ja osan leffoista katson Areenasta. En oikeastaan muita kanavia. Mieluummin tuubista sitten.

Hyvässä seurassa voi viihde joskus mennä.

Vierailija
25/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa päätti alkaa näköjään näsäviisastelemaan. Suoratoistojen kautta ohjelmien kautta ohjelmien/leffojen katseleminen ei ole sama asia kuin telkkarin katseleminen.

No ei mulle ainakaan. Miksi on eri kuin telkkarin katsominen, jos samat ohjelmat tulee netistä kuin televisioruudulta? 

Vierailija
26/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneelta katson Areenasta mitä katson. Mitkään mainoskanavat ei voisi vähempää kiinnostaa. Ohjelmat tyhjäpäistä hömppää ja mainokset tosi ärsyttäviä.

Vierailija
27/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mulle ainakaan. Miksi on eri kuin telkkarin katsominen, jos samat ohjelmat tulee netistä kuin televisioruudulta? 

Eli sinulle vaikkapa juutupevideon katsominen tv-näytöltä on teeveen katselua? Ok.

Vierailija
28/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulle vaikkapa juutupevideon katsominen tv-näytöltä on teeveen katselua? Ok.

Tietääkseni youtoube ei ole tv-kanava mutta Areenassa on tv-ohjelmat kanavineen. 

Vierailija
29/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 4 vuoteen katsonut. Vuos sitten katsoin poikkeuksellisesti muutaman kuukauden ajan, ihan hirveät rytmihäiriöt koko ajan.

Vierailija
30/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä juuri tule enää katsottua kun samat ohjelmat toistuu. Youtube, Netflix ja Viki tuovat viihdettä elämääni..ja luottomiehet Areenasta :)

Vierailija
31/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te katsotte Areenaa tai Ruutua netistä, niin kyllä te silloin telkkaria katsotte. 

Vierailija
32/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle vois alkaa näyttään arabian ja Afrikan kielisiä ohjelmia koska niitä ihmisiä on ja tulee jatkuvasti lisää Suomeen, hekin maksavat yle veroa.

Suomen ja ruotsin ohjelmia voitaisi vähentää huomattavasti.

Vierailija
33/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te katsotte Areenaa tai Ruutua netistä, niin kyllä te silloin telkkaria katsotte. 

Ei. Se niiden aikataulutettujen ohjelmien katseleminen on tv:n katselua.

Vierailija
34/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa selvää mikä on ero televisiolähetyksellä ja suoratoistopalvelulla

Vierailija
35/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Se niiden aikataulutettujen ohjelmien katseleminen on tv:n katselua.

Ne on tv-ohjelmia, ja kyllä antaa väärän kuvan, jos sanoo ettei katso mitään tv-ohjelmia, kun itse asiassa katsoo telkkaria netin kautta. Mulle nettitv on myös telkkari. 

Vierailija
36/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sama asia kun väittäisi että autoissa ei ole eroja kun kaikissa on neljä pyörää ja ratti

Vierailija
37/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa selvää mikä on ero televisiolähetyksellä ja suoratoistopalvelulla

Ihan sama, jos tv-ohjelmia kuitenkin katsotaan oli se sitten ruudun tain netin välityksellä. 

Vierailija
38/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson kaiken suoratoistosta, koska en jaksa vahtia kelloa, milloin joku suosikkiohjelmani tulee.

Livet, joihin katsojat voivat tavalla tai toisella osallistua, ovat siitä rasittavia, että ne pitää katsoa silloin, kun ne tulevat, jos haluaa osallistua. Jälkeenpäin katsottuna tulee ulkopuolinen olo, kun välillä kehotetaan katsojia osallistumaan, ja ei voi, vaikka haluaisi.

Vierailija
39/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sama asia kun väittäisi että autoissa ei ole eroja kun kaikissa on neljä pyörää ja ratti

No se on auto kuitenkin oli sitten millainen auto tahansa. On myös tv-ohjelmia, katsoi ne sitten ruudulta tai netistä. 

Vierailija
40/75 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiostahan ei ole tullut mitään katsottavaa vuosikausiin. Katson lähinnä Netflixiä ja muita suoratoistopalveluita.