Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitsi! Näin tänään ekan kerran tutun puolvuotiaan tytön.

Vierailija
10.10.2006 |

Herra isä! että oli lihava lapsi! Mielettömät makkarat, ei mitään söpöä lapsenpyöreyttä, vaan ruma michelin-ukko se oli, tai tässä tapauksessa akka. Eikä sillä ollut edes hiuksia!? ihan kalju puolvuotias, ei haivenen haiventa päässä. Ja raukka parka on vielä tyttö, toivottavasti on vaan nyt vauva-ajan ruma.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapset on/tulee olemaan täydellisiä??? Ruma äiti heillä ainakin on/tulee olemaan...

Vierailija
2/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai näytit ja kerroit myös vanhemmille, kuinka vastenmielisenä pidit heidän pientä palleroaan? Miten jotku siis voi tehä rumia, lihavia ja hiuksettomia kakaroita?? Apinatkin on sulosempia!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten kauniit lapset, ja itsekin olen kaunis, mutta ei siitäkään enemää. Ja miksi niin negatiivinen suhtautuminen? Mä olin vaan oikeasti yllättynyt että, on niin lihavia puolivuotiaita, eikä se ollut nättiä. Miksi sitä ei sais täällä sanoa.

Oon mä ennekin nähnyt isoja lapsia, mutta en sellaista pontsoa, ja kun äiti on niin pieni ja hoikka, eikä isäkään mitenkään lihapulla.

Vierailija
4/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilmaisit asian melko rumasti.

Lapsen pyöreyttä saa ihmetellä, jos se kovasti ihmetyttää, mutta ilkeä ei tarvitse olla.

Asiat voi ilmaista niin monella tapaa.

Tiedän ap, että tarkoituksesi olikin provosoida, mutta melko lapsellisella tavalla sen teit.

Vierailija
5/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ulkoisesti " kaunis" , mutta sisältä olet todella ruma! Ja mikä oikeasti kauneinta, on sisäinen kauneus.

T. meissä jokaisessa on jotain kaunista, mutta sisältä voi olla läpimätä

Vierailija
6/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on yhtä sun toista ihan käsittämättömän näköistä vauvaa ;-)

Vierailija
7/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voit olla ulkoisesti " kaunis" , mutta sisältä olet todella ruma! Ja mikä oikeasti kauneinta, on sisäinen kauneus.

T. meissä jokaisessa on jotain kaunista, mutta sisältä voi olla läpimätä

Ja en mä mitään provoa, mulla vaan on tälläinen tyyli sanoa suoraan. Ja kun en viitsi äidille kuitenkaa, että en pahoita hänen mieltä, niin saan mä täällä kirjoittaa. On täällä kaikkea muutakin ihmetelty ja kauhisteltu. Mä en tykännyt niin lihavasta, so? onko täällä kaikki pallerot nyt mua vastaan vai mikä helvetti mättää?

Vierailija
8/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes vauvojen. Miten se tekee ihmisestä huonomman jos kirjoittaa tänne asian, kuin että, en kirjoittaisi ja ajattelisin kuitenkin mielessäni että, olipa ruma kun persereikä?

Vierailija
9/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomasitko, että asiasi pointti hukkui tuohon kielenkäyttöön?

Vierailija
10/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäänsä tulee, pitkä poika.

Oli oikea pulleroiden pullero noin 10 kk ikään asti. Kun lähti liikkeelle kunnolla alkoi läski sulaa. Nyt on 4 v, 118 cm pitkä ja 22 kiloa. Ruumiin rakenne on yhtä upea kuin isälläänkin. Kasvot on kauniit, tummat silmät ja pitkät ripset. Vie jalat alta naisilta jo nyt. Älä huoli ap, kyllä ne renkaat sulaa.

Ja ainiin, meidän poika oli täysimetyksellä 6 kk eli rintamaito ne läskit teki. Kiinteät aloitettiin pikkuhiljaa 6 kk iässä.

Vierailija
11/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli ihan selvästi täynnä ja yökkäili. Mutta pakko oli ruoka syödä, vaikka päätään veti taaksepäin, niin suu vaan auki ja lautanen tyhjäksi. Mutta oli poika syöneen näköinenkin. En tiedä mitä pojalle nykyään kuuluu ja miltä näyttää.

Vierailija
12/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsoja silmissä, sanotaan. Kun toinen lapseni syntyi, lähetin tietenkin hänen kuvansa ylpeänä ja onnellisena omalle äidilleni. Kuinka ruma! sanoi äitini. Hän ei ollut koskaan sanojensa mukaan nähnyt ketään yhtä rumaa.

No nyt tämä, isoäitinsä mukaan maailman rumin lapsi on 30v, onnellisesti naimisissa kauniin naisen kanssa, kohta kolmen lapsen ikionnellinen isukki, hyvä avioimies ja esimerkillinen isä. Kaunis hän ei ole sanan varsinaisessa merkityksessä vieläkään mutta sitä ei kukaan (muu kuin isoäitinsä siis) ole huomannut koska hänen ystävällisyytensä, toisista välittämisensä, yleinen ihmisystävällisyytensä sekä mahtavan iloinen ja positiivinen luonteensa tekevät hänestä kauniin (siis kaikkien muiden kuin...jne jne..)kaikkien hänet tapaavien silmissä.

Vierailija
13/14 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on todettu syömishäiriö, on 2-vuotias.

Älkää leikkikö toisten painolla ja syömisellä!

t. syömishäiriöinen

p.s. Kaikki vauvat eivät ole söpöjä.

Vierailija
14/14 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä suoraan voi sanoo vaan täytyy olla vaan et " oi kun ihana" vaikkei oliskaan ettei pahoita vanhempien mieltä koska ainahan se oma lapsi on ihanin ja söpöin omissa silmissä.

mullakin on ihan pikkuvauvasta asti kyllä söpö ja sopusuhtanen vaava... joo saan varmasti huudot tästä mutta, sanompa kerrankin mitä ajattelen.

itseasiassa ajattelin yks päivä että, miten jotkut jaksaa olla niin kiinnostuneita ihan tuntemattomista muksuista mihin törmää jossain tilanteessa? lapset on ihania ja kivoja mutta ikävä kyllä kaikki ei ole niin ihania ja kivoja kaikkien mielestä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme