Mitä näet kun katsot peiliin?
Kommentit (31)
Ihanan viehättävän neitokaisen, jolla on sileä iho, paksu tukka, suora ja siro nenä ja vihertäväiset silmät.
Putlerin.
En tiedä miten tässä on näin käynyt, pitää tilata aika plastiikkakirurgille.
Itseni, tavallisen suomalaisen naisen hyvine ja huonoine puolineen. Viimeaikoina olen oppinut jopa pitämään peilikuvastani.
Suomalaisen miehen, vaalea tukka joka on harmaantunut ohimoilta. Partakin, millin sänki, on harmaa kauttaaltaan. Silmät ovat edelleen siniset, monella tapaa. Ryppyjä on tullut elämästä ja myös nauramisesta. Pidän kuvajaista, minähän se olen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan viehättävän neitokaisen, jolla on sileä iho, paksu tukka, suora ja siro nenä ja vihertäväiset silmät.
Toki voi kuvailla itseään, mutta ei kannata liioitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi kuvailla itseään, mutta ei kannata liioitella.
Eiköhän tuo ole trollin kirjoitus, ja just siksi että sun kaltainen tulee sit heti pätemään ja päätä aukomaan
Vanhan vaivaisen vaihdevuosi ikäisen rupsahtaneen akan Joka vähän aikaa sitten vielä koitti olla nuorekas viimeiseen asti mutta ei enää jaksa taistella ikääntymistä vastaan.
Edelleen kauniit mantelinmuotoiset silmät, ne on pysyneet aina samana, vaikka iho, kasvojen muoto ja rasvan paikka sekä kulmien, ripsien ja hiusten väri onkin vähän muuttunut. Noi silmät mä kyllä tunnen!
Vampyyri kirjoitti:
En mitään.
Joo, tämä. Täytyy mennä, on välipalaveri.
Sodan kasvot