Kertokaa joku esileikki, joka ei ole kiusallinen
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mikä esileikki on sitten kiusallista, AP?
Aika moni, mietippä ite.
Ap
Kivulias katetrointi chilikastikkeilla sekä peräruiske myös chilikastikkeilla joidenka jälkeen pissan nuolemista vaiks kumppareista ;-D :D :D
Se pohojalaanen esileikki: "Hiero ittes märäks kun mää käyn silläväliin paskalla."
Vierailija kirjoitti:
Se pohojalaanen esileikki: "Hiero ittes märäks kun mää käyn silläväliin paskalla."
Samuli Edelmann sanoi Häjyissä: räplää ittes märjäksi, mä käyn sillaikaa paskalla
Jos seksi on pelkkää temppujen luettelointia, ei toinen saa siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on pelkkää temppujen luettelointia, ei toinen saa siitä mitään.
Kyllä seksissä temput on syytä sopia ja kirjata etukäteen. Tässä on hyvä käyttää Exceliä apuna.
Jokaiselle tempulle kirjataan sovittu aika ja arvo ja jos toinen ei tee sovittua temppua, niin se pitää sitten kompensoida tempun arvon mukaan toisella tempulla.
Myös mahdollisten apuvälineiden käytöstä on sovittava etukäteen ja kiihkottomasti, sekä mahdollisesta kompensaatiosta välineet omistavalle osapuolelle.
Ja jos parnereiden temppujen arvo ei mene lopussa tasan, niin sitten enemmän pisteitä saaneen pitää kompensoida ylijäämä kumppanille rahallisesti tai muuten erillisellä sopimuksella.
Tätä kohtuullista käytäntöä olen aina vaatinut potentiaalisilta seksikumppaneiltani. Jostain kumman syystä he ovat poistuneet ennen aktia.
Terveisin: juristi-ekonomi-dipl.insinööri ja 30v. neitsyt
ei kuulu harrastuksiin. iha vaa panemisella oon tähäki asti pärjänny. Suosittelen vaikka kokeilemaan..
Mikä esileikki on sitten kiusallista, AP?