Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saan työn jota voi tehdä makuulteen?

Vierailija
12.05.2022 |

Selkä on siinä kunnossa, että fyysinen työ ei käy eikä istumatyö. Ideoita kellään?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muutama satanen alkupääomaa voit tehdä online book arbitrage duunia. Youtubesta löytyy ilmaiseksi tietoa. 

Vierailija
22/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sossuhommia voi tehdä täysin etänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sossuhommia voi tehdä täysin etänä?

Luuletko että kunnnalla saisi? No ei saa.

Vierailija
24/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan palkkaa nuin huonokuntoista, eli sun pakko saada itses parempaan kuosiin.

Vierailija
25/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä työllisyystilanteessa tuon kuntoista ei kukaan palkkaa yhtään mihinkään. Eli ainut vaihtoehto on (kevyt)yrittäjyys/freelancer.

Vierailija
26/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buukkaus ja muu puhelintyö.

Vierailija
27/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea voi palkata sänkymainoksiin. Kysy!

Vierailija
28/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelkkailija.

Vierailija
29/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chat -operaattori 

Vierailija
30/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään työtä saa tehdä niin että ikinä ei ole työpaikalla

Vierailija
31/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne joka jatkunut kuusi vuotta. Selkäni meni paskaksi onnettomuudessa ja kivut on vain pahentunut vuosien mittaan. Kaikki lääkärit on tähän mennessä kuitanneet sen lihasrevähdyksenä. Viime viikolla yritin viimeksi saada aikaa lääkärille mutta vastaus oli "ei käy, aikaisintaan syksyllä, soita silloin uudestaan". Eipä tässä, haluan nähdä sen työnantajan joka ottaa riskin palkkaamisessani kun en pysty seisomaan tai istumaan viittä minuuttia kauempaa ja selän nytkähtäessä olen kolmesta kuuteen viikkoon sänkypotilaana.

Hitto kun ei ole niin hyvää kielipäätä että esim. käännöstyö onnistuisi ja kirjanpitäjänä olisin aika riskialtis.

Vierailija
32/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on perinnöllinen sairaus, johon ei vielä ole geeniteknologiallakaan keksitty parannuskeinoa. Hän tekee kirjanpitoa patologille osa-aikaisesti kotoa käsin. Patologi on yksityinen työnantaja täällä ulkomailla. Suomessa on varmaan toisin. Mutta Suomessakin on varmaan yksityisiä muiden alojen työnantajia, jotka tarvitsee apua siinä kirjanpidossa ja laskutuksessa, eikä välitä missä asennossa työ tehdään kunhan tulee tehdyksi.

Vierailija
33/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Tilanne on sikäli kanala, että en minä millekään eläkkeelle tämän selän kanssa pääse. Lyhyitä sairauslomia kipujen mukaan kirjoittavat, mutta koska olen työtön niin nekin on vähän niin ja näin. Ja toisaalta koska olen työtön niin olen pystynyt elämään aika rauhassa selän ja kipujen ehdoilla, ja kun kivut on pahemmat niin lepäämään enemmän enkä mitään selkää rasittavaa joudu tekemään. Työhakemuksia on helppo tehdä sängystä käsin.

Ap

Vierailija
34/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä. Tilanne on sikäli kanala, että en minä millekään eläkkeelle tämän selän kanssa pääse. Lyhyitä sairauslomia kipujen mukaan kirjoittavat, mutta koska olen työtön niin nekin on vähän niin ja näin. Ja toisaalta koska olen työtön niin olen pystynyt elämään aika rauhassa selän ja kipujen ehdoilla, ja kun kivut on pahemmat niin lepäämään enemmän enkä mitään selkää rasittavaa joudu tekemään. Työhakemuksia on helppo tehdä sängystä käsin.

Ap

Tsemppiä sinulle, samassa veneessä ollaan. Saanko kysyä mitä sinun selällesi tapahtui?

T. Nro31

Vierailija
35/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö työ, jota voi tehdä kotoonta käsin?

Ihan tahalteenko kysyt?

Vierailija
36/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos olisi joku pehmeä nojatuoli jossa helppo säätää nojaa, ei laita vastaan. Ergonominen tuoli saattaisi olla. Jos sänky, niin tietokonepöytä siihen.

Vierailija
37/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on koulutuksesi ja aiempi työkokemuksesi?

Sosiaalityöntekijä. On alan työkokemusta, mutta meidän alalla ei näköjään millään onnistu työ, jota saisi tehdä täysin etänä ja sängystä käsin. Vaikka on kova työvoimapula. Ap

Sossuhan saa palkan, kun vaan muistaa ilmoittaa työnantajalleen, että hei oon olemassa. Ei sun työskentelyasennolla ole mitään väliä.

Vierailija
38/38 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyynti