Mun 12v poika kertoi justiin epäsuorasti ihastuneensa opettajaansa.
Tai sijaiseen joka heillä nyt on loppukevään. Kysyin häneltä kun hän tuli koulusta että miten päivä meni niin hän sanoi että he jäivät vähäkso aikaa luokkaan välkällä, kun muut lähtivät jo ulos ja *niko* oli kertonut opelle jonkun hassun jutun ja ope oli kuulema nauraen pyytänyt heitä menemään myös välkälle. Pojan mukaan *Niko* tykkää opesta. Poika oli ihan punainen kun se tuota kertoi ja hymyili hassusti :D
Voi ei. Ope parka. Äitinä pitää kuitenkin varmaan olla ilonen, että vielä ei varsinaisesti tytöt kiinnosta mutta ihan tunteetonta hönttiä en ole kasvattanut.
Kommentit (15)
Heh. Jollain tavalla söpöä. Parin vuoden päästä jo tytöt kiinnostaa. Siihenhän tuo viittaa. Ensin ihastutaan julkkiksiin tai muihin vastaaviin ja sitten vasta oman ikäisiin tuttuihin. Teillä asuu esiteini.
Tai sitten tuo niko on sanonut sun pojalle että se tykkää opesta ja sun pojan mielestä se on hauska juttu
Onnea. Ei taida sun poika olla se pelätty h-alkuinen ihminen.
No semmoista se on. Ei tuo kauaa kestä ja on onneksi viatonta tunteiden harjoittelua.
Toivottavasti et millään tavalla nolannut lastasi kun se tuollaista uskalsi kertoa. Voi olla arka asia. Teillä taitaa olla luottamus kunnossa.
Ihastuin kanssa 12 vuotiiaans rinnakaisluokan n. 30v opettajaan. Opettaja oli vielä raskaana xD. Että semmoinen ensimmäinen ihastuminen... Kai se oli sitä, että muistutti omaa äitiä tai jtn. Oman ikäiset tytöt alkoi sitten kiinnostaa yläasteella.
Ap tuossa se hassu kohta oli siinä että kaveri on lätkässä
Olen itse olut ihastunut opettajiin jo alakoulussa. Ei siitä tietenkään mutsilel kerrottu mutta joskus se kävi ilmi kun kehuin jotain opettajaa.
Mun kaveri ihastui yläasteella mun mielestä ihan super ällöttävään fysiikan maikkaan. Makunsa kaikilla.
Itse olin lukiossa ihastunut opettajaan.
Ei tuo vielä homoutta poissulje. Tuossa iässä ihastumisia voi tulla kumpaan tahansa sukupuoleen.
Söpöä ja suloista, että teillä on noin lämpimät välit!
Emmanuel:n mielessä viivapillu. Nuori mies haluaisi päästä opettajan jalkoväliin.
Ja pojan nimi on Emmanuel?