Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavan ylikuormittunut olo, apua!

Vierailija
12.05.2022 |

Mitä ihmettä teen?
Olen aivan rättipoikki jatkuvaan informaatiotulvaan ja minua itkettää ja väsyttää ihan hirveästi.
En saa kiinni enää omista ajatuksistani ja päässä pyörii tuhansia ajatuksia kerralla, enkä jaksa tai osaa jäsennellä niitä.
Ihan kuin olisin tyhmentynyt ja saanut jonkun narkolepsian kertaheitolla.
Puhelin rällää koko ajan, sähköposteja tulee kymmeniä parissa tunnissa, pitäisi tehdä sitä ja tätä ja tuota enkä nyt kykene yhtään mihinkään.
Yritin meditoida mutta sekin vain alkoi ärsyttää ja aiheutti raivokohtauksen.
Olen täydellisen burnoutin partaalla enkä pääse tästä tilanteesta edes pakoon.
Migreeni jatkuu nyt viidettä päivää ilman taukoa eikä mikään onnistu.
Tekisi mieli juoda itsensä sammuksiin ja herätä vasta ensi vuoden puolella.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nukkunut tarpeeksi?

Vierailija
2/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestimet kiinni ja äänettömälle vaikka pari tuntia ennen nukkumaanmenoa. Aiemminkin, jos pystyt. Aloita siitä. Oletko kuullut termistä doomscrolling (googleta)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita masiinat kiinni ja tee jotain mieluisaa. Ja hengittele pallealla.

Vierailija
4/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin puhelimen kiinni mutta pakko päivystää kun on akuuttia asiaa.

Olen ihan älyttömän väsynyt enkä jaksa edes nousta sängystä itkemättä.

Jopa kavereiden soitot ja viestit ahdistaa enkä voi mennä paikan päälle viestisovelluksiin tqinottaa vastaan puheluita ettei kukaan näe että olen ollut paikalla mutta en reagoi yhteydenottoihin.

Ap

Vierailija
5/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle päivälle on tullut satoja puheluita sillä aikaa kun yritin muka hetken pitää taukoa.

Itkettää niin että revin ison tupon hiuksia päästä.

Ap

Vierailija
6/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sinulla lapsia vai mistä nuo kaikki viestit tulee? Ymmärrän, että wilmat on pakollisia mutta kavereille voi kertoa tilanteesta ja jos työ on noin kuormittavaa niin kannattaisi pitäö lomaa ja tai harkita vaihtoa.

Mitään ei ole pakko paitsi kuolla ja maksaa veroja

Vierailija
7/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin äänettömälle ja metsään kävelylle ja hengittelemään.

Vierailija
8/8 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

whatsappin ja messengerin pystyy laittamaan puhelimessa silleen, ettet saa näistä ilmoituksia vain ne näkyy siinä ikonin päällä että viestejä on tullut, eli puhelin ei piippaile koko ajan. Sillä pystyy estämään turhat kaveriviestit, tai sitten rehellinen viesti kavereille että, olet some tms tauolla loppuviikon, älkää turhaan viestikää ellei jonkun henki siitä riipu. Youtubessa on hyviä rentouttavia äänipätkiä joko muuten kuunteluun tai unen taustaksi( auttaa mua saamaan unta kun kierrokset korkealla). Pitkä lämmin suihku ja jotakin hyvää syötävää + joku kiva ohjelma rentouttaa myöskin eikä tarvitse poistua kotoa. Mikäli kotoa poistuminen on mahdollista, niin metsässä tai veden äärellä oleilu rentouttaa myöskin tai ihan lähipuistokin. Myös nauru auttaa rentoutumaan, youtubesta löytyy monenlaista stand up pätkää tai katsot jonkun "hölmön" komedian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi