Onko 125/80 liian korkea verenpaine?
Kommentit (13)
Täysin normaali.
Vasta 140/90 eteenpäin lasketaan korkeaksi verenpaineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ja kyllä sä joskus kuolet, ihan varmasti.
Ilman verenpainetta ei tarvitse edes odottaa kauhean kauan.
Mulla noin 120/80 päivittäin. Lääkäri sanoi, että vielä olisi varaa vähän laskea.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 140/95
Onko sulla lääkitys?
Vierailija kirjoitti:
Mulla noin 120/80 päivittäin. Lääkäri sanoi, että vielä olisi varaa vähän laskea.
Jos alapaine on noin korkea niin verisuonet menettäneet joustavuutta. Lisäksi c vitamiinia ja kasvisrasvoja jotka notkeutta at suonenseinämiä. Yläpaine kertoo sydämen pumppaus tehosta ja sydämen kunnosta, alapaine kertoo suoniston kunnosta ja joustavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 140/95
Onko sulla lääkitys?
Ei oo, kävin kyllä pari vuotta sitte lääkärissä mutta ei kirjottanu lääkettä, käski lopettaa tupakan polton ja vähentää kahvin juontia
Riippuu siitä mikä sun verenpaineesi on. Et ole vielä kertonut kenne verenpaineen mainitsit otsikossasi
Minulla oli ennen lääkitystä 180/100 vähintään aina.
Riippuu suoniensa kestävyydestä. Katsele suonia silmämääräisesti, että jos pullistelee liikaa, ota verenpainelääke, ja pistä reikä suoneen, jos paineet ovat kovat.
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaali.
Vasta 140/90 eteenpäin lasketaan korkeaksi verenpaineeksi.
Lievästi kohonnut on tuokin vielä, ei korkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alapaine on noin korkea niin verisuonet menettäneet joustavuutta. Lisäksi c vitamiinia ja kasvisrasvoja jotka notkeutta at suonenseinämiä. Yläpaine kertoo sydämen pumppaus tehosta ja sydämen kunnosta, alapaine kertoo suoniston kunnosta ja joustavuudesta.
Täysin nomaalin kirjoissa noilla mennään. Ei mitään syytä huoleen.
Ei ole ja kyllä sä joskus kuolet, ihan varmasti.