Olen lapsesta asti ollut muiden hyljeksimä
Ja ulkoisestikin jotenkin vastenmielinen. Ylipainoinen olen ollut melkein koko elämäni ajan. Mulla ei ole ystäviä eikä oikeastaan ketään keneen voisin tukeutua.
Ihme kyllä olen työelämässä, se onkin ainoa sosiaalinen asia elämässä.
Häpeän itseäni.
Kommentit (13)
Kuka nyt tuollaisen fattyn kanssa haluaa olla tekemisissä?
Itsesääli ei ainakaan paranna asiaa. Voit omalla käytökselläsi vaikuttaa arvostukseesi paljon.
Kuulostaa tutulta, olen itse samanlainen ja kyllä meidänlaisia ressukoita tuntuu löytyvän aina yksi tai kaksi per koulu/harrastus/työpaikka.
Jo vaippaikäisenä olin se lapsi, jolta muut repi ämpärit käsistä, tai, joka valitsi viimeisenä sen rikkinäisen lelun. Vuosien varrella sain muutamia kavereita/kaveriporukoita ja aina jouduin heidän kiusaamaksi tai ghostaamaksi. Työpaikoilla olen joko kiusattu,tai täysin näkymätön.
Pikkusiskoni on hyvin paljon kaltaiseni, hänelläkin vaihtui komentelevat kaverit parin vuoden sykleissä, kunnes hän lukioikäisenä jäi täysin yksin. Nyt aikuisina ollaan toistemme ainoat ystävät
Ole onnellinen. Ihmiset ovat hyvin haitallisia toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Itsesääli ei ainakaan paranna asiaa. Voit omalla käytökselläsi vaikuttaa arvostukseesi paljon.
Jokaisella on oikeus myös välillä surra. Täällä Aihe Vapaalla pitäisi jo määritelmällisesti olla lupa siihenkin.
Miksi et ole koskaan halunnut laihtua?
Ihan edes oman terveyden hyväksi?
Ehdottomasti kannattaa laihduttaa, saat mielialasi kohoamaan jo pelkästään fyysisen olotilan paranemisella. Tee se nyt!
Mitä väliä jollain painolla jos luonne on ilkeä pissapää?!! Ei kaikkeen voi kuitenkaan vaikuttaa eikä ketään tarvitse miellyttää! Et ole ainoa hyljeksitty, minä olen ollut myös melkein koko ikäni mutta en ala muita mielistelemään vaan elän omana itsenäni enkä muuta itseäni muiden mukaiseksi.
Voimia sinulle ap. Olen pahoillani lapsuudestasi mutta toivoa on, aina on
Kerro lapsuudestasi. Olitko rakastettu ja vanhempasi hyväksyivät sinut, sisarukset jne. Mollattiinko, arvostelu, vähättely vanhemmilta?henkistä tai fyysistä väkivaltaa Nämä lapsuuden asiat luovat ihmisalun elämän hyvin pitkälle.
Sama täällä ei ole sitä työtäkään enää muuta en ole kun pilkan kohde.