Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä hämmentänyt puolison exän ulkonäkö

Vierailija
12.05.2022 |

Mulla on 10kg ylipainoa ja olenkin ihmetellyt, miten mies ei ole moksisksan, kunnes satuin näkemään exänsä kuvan. Tämä on vähintään 30kg ylipainoinen. Jotenkin oli mielikuva, että exä oli timmi ja kaunis. Todella hämmentävä olo

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta toisin päin kuin sulla. Miehen eksä on ihan tajuttoman kaunis pitkä blondi. Vaihtoi kumminkin minuun, 160 cm / 125 kg palleroon :D 

Vierailija
2/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on hämmentänyt se, ettei kumppanillani kuulemma ole yhtään ex-kumppania, vaikka on monin tavoin erinomaisen hyvä tyyppi, jolla on sekä miehiä että naisia kavereina ja ystävinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kerran luultiin miehen eksäksi. Pakko myöntää, on meissä samaa näköä... Tiedän kyllä paljon muitakin, jotka aina löytävät "saman näköisen" kumppanin.

Vierailija
4/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä ei huolita, joten meillä ei ole eksiä. 

Vierailija
5/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän eksä ja nyksä muistuttavat itseäni ulkonäöllisesti. Se on vähän hämmentävää. 

Vierailija
6/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se oli tosi ruma. Ihmettelin mitä minä teen siinä suhteessa. No en minäkään silloin mitään tikissä ollut enkä hyvän näköinen, että ehkä juuri siksi olin siinä. Mutta kyllähän siinä tajusi, että tuo tyyppi on ihan minkä tahansa kanssa millä on pulssi ja ottaa sen minkä kiinni saa. 

Vierailija
7/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni exän kuvan löysin mieheni tavaroista. Kauhea päärynävartaloinen. Silti mieheni on säilyttänyt kuvan. Ja vielä revittelevä alastonkuva. Yökötti.

Vierailija
8/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä, mutta siitä voisi huolestuakin. Onko sellainen tapaus, että joku kaunis päivä vain jättää ilman ennakkovaroitusta, kun on löytänyt jonkun laihemman?

Vierailija
9/9 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Mieheni exän kuvan löysin mieheni tavaroista. Kauhea päärynävartaloinen. Silti mieheni on säilyttänyt kuvan. Ja vielä revittelevä alastonkuva. Yökötti.

Kuvaile tarkemmin, lisää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän