Mistä saisi piilareita kotiinkuljetuksella?
Tietääkö kukaan? Yritän tilata netistä piilareita, mutta ei tunnu löytyvän paikkaa, josta ne saisi kotiinkuljetuksella. Lenswayt ja vastaavat lähettää ne Postin kautta kyllä, mutta paketti menee jonnekin (meidän tapauksessa liian hankalaan paikkaan) noudettavaksi.
Kommentit (6)
Kyllä minulla paketti tuli omakotitalon postilaatikkoon 20 asteen pakkasella. Onneksi suolaliemi ei näköjään jäätynyt.
Olikohan Alensa josta tilasin viimeksi. 2x90kpl pakettia on just sopivan litteä paketti kirjekuoreen.
Jos oon tilannut vain yhden tai kaksi pakettia (eli 3-6 paria) niin ne se mahtuu postiluukusta ja täten tulee kotiin asti ihan jokaisesta peruskaupasta, mitä nämä nyt on Lenswayt sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla paketti tuli omakotitalon postilaatikkoon 20 asteen pakkasella. Onneksi suolaliemi ei näköjään jäätynyt.
Olikohan Alensa josta tilasin viimeksi. 2x90kpl pakettia on just sopivan litteä paketti kirjekuoreen.
Meillä posti ei jostain syystä koskaan edes yritä tuoda noita, vaikka kyllä mahtuisi meidän kerrostaloasunnon postiluukusta oikein hyvin. Tuovat vain suoraan sen pikkulappusen että isokokoinen kirje viety noudettavaksi paikkaan x. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä posti ei jostain syystä koskaan edes yritä tuoda noita, vaikka kyllä mahtuisi meidän kerrostaloasunnon postiluukusta oikein hyvin. Tuovat vain suoraan sen pikkulappusen että isokokoinen kirje viety noudettavaksi paikkaan x. Ap
Meillä sama. Kaikki vähänkin paksumpi viedään suoraan Postiin. Väittävät että muka yrittävät toimittaa, mutta eivät yritä, olen aina kotona etöissä kun posti jaetaan ja näen mitä sillä on kädessä.
Meillä sama. Kaikki vähänkin paksumpi viedään suoraan Postiin. Väittävät että muka yrittävät toimittaa, mutta eivät yritä, olen aina kotona etöissä kun posti jaetaan ja näen mitä sillä on kädessä.
Fingerporissa oli strippi jossa postimies oli unohtanut kynänsä ja soitti ovikelloa. Kun Heimo tuli ovelle se pyysi lainaksi kynää voidakseen kirjoittaa "Emme tavoittaneet teitä"-lapun
Ap nostaa, jos joku tietäisi.