Poikaystäväni ja hänen äitinsä
Kirjoitin kysymykseni huonosti aiemmin. Kun aloimme seurustelemaan, menimme ensimmäistä kertaa käymään poikaystäväni kotiin. Hänen äitinsä sanoi minulle, ihmiselle jota ei vielä ollenkaan tuntenut. "Älä sitten tule minun ja poikani" väliin". Olin ihmeissäni mihin väliin? Hän on poikaystäväni äiti ja minä poikansa uusi tyttöystävä. Miten tähän olisi pitänyt suhtautua. Minusta se tuntui uhkaukselta
Kommentit (9)
Onpa hassu. Toivottavasti poikaystäväsi on aikuinen ja sitoutunut sinuun eikä äitiinsä.
Olisit sit siihen vaan et it's on, bitch!
Telkkarissa pyörii sarja rakastunut mammanpoikaan . Toi sun tapaus tunnustaa vähän samanlaiselta .
Mitä jos äiti onkin noita-akka, tekee loitsuja ja luulee että olet hänen poikansa varastaja? Harpyija anoppi? Oli kyllä outo kommentti. Pelkää että joku tulee heidän väliin, miten?
Sairas ihminen. Jos pojusi ei osaa laittaa äitiään aisoihin, niin ei hyvää seuraa.
Joillain äideillä on vaikeuksia päästää irti lapsistaan, takertuvat kiinni. Onhan AV:lläkin ollut keskusteluja siitä, kuinka vaikeaa on, kun lapsi muuttaa pois kotoa. Sairasta takertumista, sanon minä.
Olisit kysynyt, että sinäkö sille sitten p***lua annat vai.
Milf...