Kuinka paljon ja millaisia asioita salaat puolisoltasi?
Uskon, että jokainen meistä salaa jotain, jokainen haluaa jonkun asian säilyttää vain omana tietonaan, ehkä peräpukamat, fantasiat tai suklaapatukan, joku ehkä palkkansa, joku jotain isompaa ja merkittävämpää. Mitä sinä?
Kommentit (24)
En ole rakastunut mieheeni ja olen ollut rakastunut toiseen mieheen jo kauan ennen kuin tapasimme. Mies tosin ei ole kysynyt, rakastanko jotain toista miestä. Olen sanonut miehelleni, että rakastan häntä, ja se on ihan totta, en vain rakasta häntä romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Testamenttini sisällön
Oletko sivuuttanut siinä hänet?
Vierailija kirjoitti:
En ole rakastunut mieheeni ja olen ollut rakastunut toiseen mieheen jo kauan ennen kuin tapasimme. Mies tosin ei ole kysynyt, rakastanko jotain toista miestä. Olen sanonut miehelleni, että rakastan häntä, ja se on ihan totta, en vain rakasta häntä romanttisessa mielessä.
P.S. Ja siis olen yhä rakastunut siihen toiseen mieheen. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testamenttini sisällön
Oletko sivuuttanut siinä hänet?
En kokonaan, saa talon ja säästöt mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Ja siis olen yhä rakastunut siihen toiseen mieheen. Sama
Onko tuo toinen varattu vai mistä kiikastaa? Miksi et ole hänen kanssaan?
Että en tule koskaan enää harrastamaan seksiä hänen kanssaan.
Syön 9 donitsia päivässä vaikka sovittu ettei herkkuja syödä.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta.
Kaikki ostamani suklaat, palkan suuruuden.
Todellisen seksuaalisen suuntautumiseni (salaan tämän kyllä koko maailmalta).
Vierailija kirjoitti:
Miksi herkut ovat sinulle tärkeämpiä kuin lupauksen pitäminen puolisollesi?
Säästän salaa. Parempi ettei mies tiedä, niin hänellä pysyy talous hallinnassa. Valehtelen myös palkkani alaspäin.
Myös joitain terveysjuttuja (lähinnä naistenvaivoja) on joista en halua puhua hänen kanssaan.
Muuten en mitään isoa salaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi herkut ovat sinulle tärkeämpiä kuin lupauksen pitäminen puolisollesi?
Ei kannata antaa lupauksia, joita ei aio tai voi pitää.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Niitä mini, joita myydään 9 samassa pikkupaketissa vai 9 isoa arnoldsin?
Minulla on olemassa salaisia sijoituksia ja tilejä, joista avomies ei tiedä mitään. Säästän "pahan päivän varalle", enkä koskaan putoa tyhjän päälle.
Mies ei tiedä, että hän on ensimmäinen mies, jonka kanssa edes pussasin tai pidin kädestä, ja siis muutakin... Olin aika "vanha" kun mentiin yksiin, yli 30.
Testamenttini sisällön