Kuka on Ankkalinnan kuumin gimma?
Minusta Milla Magia.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on se veli Nallen vaimo. Se taitaa kuitenkin olla ainoa, joka on päässyt naimisiin.
Enpä olekaan tullut ajatelleeksi, että Ankkalinnassa ei ydinperheitä juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Milla tai se Riitta. Hassua, että molemmat ovat rakastuneita Roopeen. Toki Roope on iästään huolimatta Ankkalinnan kovin mies.
Ei kai Milla Roopea halua, vaan Roopen onnenlantin.
Milla ei kyllä asu Ankkalinnassa vaan Italiassa. No ankkauniversumin kuumin silti.
Vierailija kirjoitti:
Milla tai se Riitta. Hassua, että molemmat ovat rakastuneita Roopeen. Toki Roope on iästään huolimatta Ankkalinnan kovin mies.
Vierailija kirjoitti:
Iineksellä on persoonallisuushäiriö. Millalla on myös jotain pahoja ongelmia. Minnistä en tiedä oikein mitään, ihan jees. Sanon Mummo Ankka.
Mummo Ankka ei ehkä ole kuuma, mutta mä haluan olla kuin Mummo Ankka, kun itse olen vanha. Siinä on vahva nainen. Samoin Neiti Näpsä Roope Ankan sihteeri on aliarvostettu voimanainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on se veli Nallen vaimo. Se taitaa kuitenkin olla ainoa, joka on päässyt naimisiin.
Kellään ei ole lapsia, mutta kaikkien sisaruksilla on kolmoset, jotka jostain syystä eivät voi asua kotona. Kuulostaa siltä, että Ankkalinnassa on jotain pahasti vialla.
Iines käyttää Hannua ja Akua törkeästi hyväkseen, Milla on julma rikollinen
Vierailija kirjoitti:
Hessu-Hopo. Hän on nykyään transnainen.
Mikki joutuu kahden vaiheille. Minni vai Hessu? Puolensa ja puolensa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään ei ole lapsia, mutta kaikkien sisaruksilla on kolmoset, jotka jostain syystä eivät voi asua kotona. Kuulostaa siltä, että Ankkalinnassa on jotain pahasti vialla.
Kaiken lisäksi lapsia ei ole sijoitettu vakaisiin ydinperheisiin, vaan esim epätasapainoisen sinkkumiehen luo, joka kärsii rahavaikeuksista.
Lapsien hylkääminen näyttää olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Akunkin kasvatti Mummo, kun tämän vanhemmat nostivat kytkintä.
Milla Magia eli Magica De Spell.
Olen yrittänyt löytää sillä nimellä netistä pokeakin, mutta eipä tunnu löytyvän. Täytyykin tsekata vielä onlyFans. Siinä olisi muuten jollekin look-a-likelle markkinarakoa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Höhöö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankkalinna on juuri niin terve mesta kuin luojansa eli pedøfiili Walt Disney.