Tuleeko kaikista yli viisikymppisistä omenoita?
Tai jopa päärynöitä? Pelottaa jo nyt kaksvitosena urheilijana mitä tulevaisuus tuo tuollessaan.
Kommentit (27)
Ei. Joistan tulee kuivan kesän oravia, ryppyisiä ruippanoita.
Tulee jos niitä laittaa sinne. Kaikkiin ei mahdu. Että vastaus on ei. Kannattaa pysyä semmoisesta seurasta kaukana ketkä harrastaa hedelmien laittamista toisten sisään jos ei itse siitä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Kun pidät syömisesi kurissa, ei tule.
Hormonitoiminta vaikuttaa niin, että paino alkaa kertymään keskivatsalle vaikka tekisit mitä. Jos vähänkin lihoo, se menee keskivatsaan, ja lihominen tapahtuu paljon helpommin kuin nuorempana.
Onhan ne jotkut ex-huippurheilijat lihoneet melkoisesti. Ylensyönti, juominen ja liikunnan puute tehneet tuhojaan.
Näyttäisi tulevan vaikka vähentää syömisiä, niin silti ja lisää kävelyä ja salia niin tulee vain ja tulee.
Kyllä joistain tulee appelsiineja.
Erittäin harvoin näkee vanhemmilla naisilla litteää vatsaa. Jollakin syynä on ylipaino, toisella synnytykset, kolmannella hormonit ja neljännellä suolistovaivat.
Nomen est omen. Kukaan mies ei ole omena.
Vierailija kirjoitti:
Vartalotyyppi ei kerro ylipainosta vaan vartalon muodosta. Ja vaihdevuosien jälkeen naisilla vartalon muoto muuttuu, vaikka paino olisi mikä.
Kate middletonista tulee luultavas4i kuivan kesän orava
Ei tule jos pitää syömisen ja juomisen kurissa ja jaksaa liikkua säännöllisesti. M52 187/83
Minusta meinasi tulla omena ja johtui ihan vaan epäterveellisestä ruokavaliosta ja liikunnan puutteesta. Havahduin onneksi ajoissa ja nyt on litteä vatsa ja pirteämpi mieli. N55.
Olen ollut aina omenavartaloinen. Rakastan olutta liikaa. Siinäpä se suurin syy.
N50
Ap! Tuskin omenaksi muutut jos jatkat urheilua ja ruokavalio pysyy terveellisenä.
Ei tule, minun kahdeksankymppinen äitini on edelleen tiimalasi.
Miehistä tulee omenoita ja naisista päärynöitä.
Kannattaa alkaa käydä salilla niin ei läskisty.