Tehy ja Super hylkäsivät kunta-alan sovintoehdotuksen
Nyt nähdään vihdoin ja viimein, moniko sh irtisanoutuu OIKEASTI tai oliko pelkkä järjestetty farssi. Mars mars irtisanoutumisluukulle, tai haluatteko menettää kasvonne lopullisesti?
Kommentit (18)
Eihän joukkoirtisanoutumisia nähdä ennen vuodenvaihdetta.
Vierailija kirjoitti:
Valmiina ollaan, heti kun käsky käy! Meistä osa, kuten minä, ei muuten ole palaamassa vaikka tulisikin korotukset. Voisin periaatteessa lähteä vaikka heti, mutta isompi kiusa kun mahdollisimman moni lähtee samaan aikaan. Sen verran p:maista on kohtelu ja asenne työnantajan puolelta ollut, että oikein nautin kun saan sitten olla palaamatta. Itselläni on sellaisia vastuualueita omalla osastolla, että todellakin kestää perehdyttää uusi niihin hommiin.
Kiusaa ihan rauhassa, kuka sinun kiusaamisista välittää yhtään mitään, kirjoituksesi kertoo kaiken asenteestasi, jos tietäsin, kieltäisin sinua ylipäätään koskemasta minuun.
Hyvä hoitajat! Älkää nöyristelkö - nyt lähtekää. Lekurit määrätään lailla tuuraamaan.
Katsotaan, niin ei tämä kanalauma mihinkään lennä, sillä kanat eivät OSAA LENTÄÄ, vaan ne kaakattavat ja menevät kuin päättömät kanat, pääasia, että kaakatus kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiina ollaan, heti kun käsky käy! Meistä osa, kuten minä, ei muuten ole palaamassa vaikka tulisikin korotukset. Voisin periaatteessa lähteä vaikka heti, mutta isompi kiusa kun mahdollisimman moni lähtee samaan aikaan. Sen verran p:maista on kohtelu ja asenne työnantajan puolelta ollut, että oikein nautin kun saan sitten olla palaamatta. Itselläni on sellaisia vastuualueita omalla osastolla, että todellakin kestää perehdyttää uusi niihin hommiin.
Kiusaa ihan rauhassa, kuka sinun kiusaamisista välittää yhtään mitään, kirjoituksesi kertoo kaiken asenteestasi, jos tietäsin, kieltäisin sinua ylipäätään koskemasta minuun.
Miksi oletat, että jollain on velvollisuus sinuun koskea? Jokaisella kohtalonsa.
Aikamoisia läskejä suurin osa. Ehkä kantsis laihduttaa niin jaksaisi tehdäkin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla niitä, jotka on muutenkin joka toinen päivä sairauslomalla, kun palkka juoksee. Paistaa läpi.
Miksi joku on katkera hoitajille? Sairas työtön luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla niitä, jotka on muutenkin joka toinen päivä sairauslomalla, kun palkka juoksee. Paistaa läpi.
Pahimmat lakkokenraalit ja scheissenjauhajat on aina näitä. Pilaavat myös työilmapiiriä. Kivat ja reippaat työntekijät ei lähde näihin älyttömyyksiin kun aivotoiminta riittää näkemään kokonaiskuvan. Ja Huom. Oma arvio siitä onko kiva ja reipas ei ole se mittari.
Musta tuntuu, että sairaanhoitajat ovat huudelleet lähtevänsä joka vuosi niin kuan kuin olen ollut elossa. Tehkää se?!? Kukaan enää usko teitä pätkääkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat, että jollain on velvollisuus sinuun koskea? Jokaisella kohtalonsa.
Olet jo koskenut, aivan liian moneen ihmiseen, tekeydyt ystävälliseksi hoitajaksi, mutta sisimmästäsi olet musta piru. Eikö hoitajien "pakkonaamari" enää onnistu?
Hoitajat kirkuu, että päätyyn asti, päätyyn asti.
Pää tulee vetävän käteen lopulta
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että sairaanhoitajat ovat huudelleet lähtevänsä joka vuosi niin kuan kuin olen ollut elossa. Tehkää se?!? Kukaan enää usko teitä pätkääkään
Niistä kaikista tulee inssinöööörejä
Vierailija kirjoitti:
Eihän joukkoirtisanoutumisia nähdä ennen vuodenvaihdetta.
Tämä oli huvittavinta. Nyt tyssäsi kaikki ja ensi vuonna pitäisi taas saada intoa uuteen taisteluun. Muut saavat palkankorotukset heti
Hoitajat haloo achtung! Joko suurimmalla osalla on lopputililaput kourassa?
Onko ne välinehoitajat vielä lakossa kunta-alan lakon vuoksi? Viisi päivää siten kerrottiin, että välineistä on pulaa. Huolettaa mennä leikkaukseen.
Sairaanhoitajista ja hoitohenkilökunnasta on aivan liian pitkään ollut vallitsevana mielikuvana hyväntekijät tai jotenkin normihenkilöstä jotenkin ruusuisempi kuva. Omakohtaiset kokemukset kertovat muuta. Äyskimistä, tiuskimista, pakkohoitamista, tahdonpuutetta, epäystävällisyyttä, nimittelyä, kiusaamista, oman selustan varmistamista hoitovirheissä (ei siis vastuunottoa), ylimielisyyttä jne. Eivät kaikki ole tällaisia, mutta prosenttiluku on kuitenkin huolestuttavan korkea.