Mies makasi kuukauden kuolleena lattialla avovaimo ei tehnyt mitään
Mies olisi selvinnyt hengissä, jos hänen avovaimonsa olisi hälyttänyt paikalle apua.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008806845.html
On kylmä nainen.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kylmiä kuin kalat....
Kyllä se mies tässä oli se kylmä- kalle.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen tapaushan sattui jokin aika sitten toisinpäin. Iäkäs mies ei yrittänyt auttaa tai edes hälyttänyt apua puolisonsa kaaduttua lattialle, vaikka tämä ei päässyt ylös eikä edes pystynyt omin voimin vaihtamaan asentoaankaan, minkä seurauksena useamman päivän lattialla maanneen naisen käsi meni kuolioon ja hän kuolikin jonkin ajan kuluttua sairaalassa.. Muistaakseni miehelle ei ollut dementiaa tai muutakaan välinpitämättömyyttä selittävää.
Oli tämä https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vaimo-kaatui-lattialle-ja-kielsi-au…
Jospa naisella ollut korona ja hajuaisti on poissa. En usko muutoin kenekään kykenevään elämään kalmon hajussa.
Ehtoollista sai ei ehdotonta vankeutta.
Hyi helvetti, miten on ees pystyny olemaan siinä hajussa?!?
Miettikää nyt, jos äijä maannut kalmona keskellä olohuoneen lattiaa, ja tää vaan ihan pokkana siinä ympärillä kävelly. Nukkunu ja syöny siellä, siinä hirveässä raadonlöyhkässä.
Varmaan ollu jo kärpäsiä, toukkia ja muuta elämää siinä kropassa, valunut kaikenlaista mähnää siihen lattialle. Kiva sotku! Joutuu tekemään kämppään kaikki otsonoinnit ja vaihtamaan lattiamateriaalit tuon jälkeen, että siellä taas normaali ihminen pystyy asumaan.
Kyllähän tuollaiset ihmiset tarvitsisi ihan mielentilatutkimuksen. Täysin holhottavia yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
Huomatkaa minut säälittävä pikkunilkkimies naiset, huomatkaa minut kun kukaan nainen ei mua huomaa ja pill uakaan en saa byhyy byhyy byhyyy
Huomatkaa minut Huomatkaa minut
Minä uhkaan nyt hylätä naiset kokonaan- ei sen puolern- ei mulla koskaan ole naista ollutkaan eikä ole eikä tule, mutta uhkaan kuitenkin koska haluan edes joskus huomiota joltain byhyy yhyy nyhyyy
Jos ei kerran kiinnosta, miksi se aina menee teillä naisilla niin ihon alle? Vastausta ei ole vieläkään tullut.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan täyttä ymmärrystä vailla.
Huoneistossa on haissut kirjaimellisesti ruumiilta. Täytyy olla pikkuisen tillin tallin, että jatkaa elämäänsä raadon mädäntyessä lattialla.
Jos mamma olisi psyko, niin se olisi hävittänyt ruumiin. Tai edes muuttanut muualle asumaan. Tai jotain. Tulee väkisinkin mieleen jokin skitsofrenia, psykoosi, vammaisuus tai muu vastaava.
Ihan oikeasti, kerran kun haistaa ruumiin hajun niin sitä ei toiste tahdo kokea. Ja tuo mamma on *elänyt* siinä hajussa.
Hyi saasta, ajatelkaa millainen lemu sen perässä on leijunut, kun se on käynyt kaupoilla tmv.
Madoista ja ruumiskärpäsistä puhumattakaan. Siellä on tainnut käydä jo melkoinen kuhina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
Huomatkaa minut säälittävä pikkunilkkimies naiset, huomatkaa minut kun kukaan nainen ei mua huomaa ja pill uakaan en saa byhyy byhyy byhyyy
Minä uhkaan nyt hylätä naiset kokonaan- ei sen puolern- ei mulla koskaan ole naista ollutkaan eikä ole eikä tule, mutta uhkaan kuitenkin koska haluan edes joskus huomiota joltain byhyy yhyy nyhyyy
M G T O W ei haukkumalla, sensuurilla ja alapeukuilla katoa ja sekös sinua v i t u t t a a :)
Vierailija kirjoitti:
Pystytäänkö oikeasti ruumiinavauksessa toteamaan, että miehellä oli mahdollisuus pelastua, vaikka raato on ehtinyt mädäntyä lattialla jo kuukauden? En siis väitä että ei, on vain yllättävää mielestäni.
Tuosta jutusta sai kuvan, ettei tätä päätelmää ruumiinavauksen perusteella tehtykään, vaan oikeus oli perehtynyt miehen sairauksiin, joiden perusteella oltiin tehty jonkinlainen päätelmä siitä, mikä kohtauksen syynä oli ja siitä että hänet oltaisiin voitu pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan täyttä ymmärrystä vailla.
Huoneistossa on haissut kirjaimellisesti ruumiilta. Täytyy olla pikkuisen tillin tallin, että jatkaa elämäänsä raadon mädäntyessä lattialla.
Jos mamma olisi psyko, niin se olisi hävittänyt ruumiin. Tai edes muuttanut muualle asumaan. Tai jotain. Tulee väkisinkin mieleen jokin skitsofrenia, psykoosi, vammaisuus tai muu vastaava.
Ihan oikeasti, kerran kun haistaa ruumiin hajun niin sitä ei toiste tahdo kokea. Ja tuo mamma on *elänyt* siinä hajussa.
Hyi saasta, ajatelkaa millainen lemu sen perässä on leijunut, kun se on käynyt kaupoilla tmv.
Av-mamma asialla?
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen tapaushan sattui jokin aika sitten toisinpäin. Iäkäs mies ei yrittänyt auttaa tai edes hälyttänyt apua puolisonsa kaaduttua lattialle, vaikka tämä ei päässyt ylös eikä edes pystynyt omin voimin vaihtamaan asentoaankaan, minkä seurauksena useamman päivän lattialla maanneen naisen käsi meni kuolioon ja hän kuolikin jonkin ajan kuluttua sairaalassa.. Muistaakseni miehelle ei ollut dementiaa tai muutakaan välinpitämättömyyttä selittävää.
Siinä tapauksessa vaimo oli kieltänyt soittamasta mihinkään. Papparainen oli vain oppinut tottelevaiseksi. Itselläni on ihan vastaavanlaisia sukulaisia. Vaikka olisi sydäri päällä, otetaan vain nitro ja lepäillään.
Ketjun tapauksessa on kyse jo vähän muustakin kuin elämänhallinnasta. Vaimo on odottanut kunnes mies ei varmasti toivu.
MGTOW-mies pelottaa naista, koska mies joka ei ole jotenkin naisesta ja naisen emättimestä riippuvainen on vaikeammin hallittavissa.
Alapeukku paljastaa naisista sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joka ikinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Sananlaskut 2:16
Pidä vierelläsi viisaus, se torjuu vieraan naisen, joka sanoillaan sinua julkeasti viekoittelee.Sananlaskut 5:8
Pysy kaukana vieraasta naisesta, älä mene lähellekään hänen talonsa oveaSananlaskut 5:20
Miksi, poikani, viehättyisit vieraaseen naiseen, miksi hyväilisit vieraan povea?Sananlaskut 31:3
Älä tuhlaa voimaasi naisiin, älä jaa sitä kuninkaiden tuhoajille.Saarnaaja 7:26
Minä havaitsin: Kuolemaakin katkerampi on nainen. Hän on pyydys, hänen sydämensä on ansa, hänen kätensä ovat kahleet. Jumalalle mieluinen hänet välttää, mutta synnintekijä takertuu hänen verkkoonsa.Hoosea 12:13
Jaakob pakeni Aramin maahan, hän joutui orjaksi naisen tähden, naisen tähden hän paimensi karjaa.Sirak (apokr.) 19:2
Viini ja naiset eksyttävät järkevänkin miehen, porttojen luona käyvä ei vaaroista piittaa.Sirak (apokr.) 25:16
Ennemmin asuisin leijonan tai lohikäärmeen kuin naisen kanssa.Sirak (apokr.) 25:19
Pientä on kaikki pahuus naisen rinnalla – saakoon hän synnintekijän kohtalon!
Oliko tämä joku M G T O W miehen iltarukous?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku paljastaa naisista sen, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Joka ikinen kerta.
Silti ahdistelette naisia kadulla, sieppaatte ja tapatte?
Rasittavaa kun täytyy aina vääntää rautalangasta että nainen ymmärtäisi mistä on kyse. Jos kerran olette niin itsenäisiä niin missä luuraa teidän itsenäinen ajattelukykynne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
Jos ei kerran kiinnosta, miksi se aina menee teillä naisilla niin ihon alle? Vastausta ei ole vieläkään tullut.
Ihon alle? Hupia te olette, mutta aina joskus joku yrittää puhua teille järkeä. Tai kysyy, onko vauva nyt sitten nämä teidän "omat polut" , eikö se ole vähän säälittävää.
Minusta se on ihan turhaa, itsehän kurjuutenne valitsette.
Olen psykiatri, ja näitä tulee aika ajoin vastaan. Ei kauhean usein, mutta silloin tällöin. Ei ole kukaan vielä "puhtain paperein" tuollaista tehnyt, vaan aina on ollut kyse joko psykoosisairaudesta tai niin vahvasta traumasta että se estää todellisuuden ymmärtämisen. Ei siis ymmärretä, tai haluta ymmärtää, että se puoliso/muu läheinen on kuollut. Varsinkin lapsilla ja vanhuksilla tulee vastaan jopa sitä, että "hoivataan" sitä kuollutta henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M G T O W
Ihon alle? Hupia te olette, mutta aina joskus joku yrittää puhua teille järkeä. Tai kysyy, onko vauva nyt sitten nämä teidän "omat polut" , eikö se ole vähän säälittävää.
Minusta se on ihan turhaa, itsehän kurjuutenne valitsette.
Happamia sanoi kettu :)
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatri, ja näitä tulee aika ajoin vastaan. Ei kauhean usein, mutta silloin tällöin. Ei ole kukaan vielä "puhtain paperein" tuollaista tehnyt, vaan aina on ollut kyse joko psykoosisairaudesta tai niin vahvasta traumasta että se estää todellisuuden ymmärtämisen. Ei siis ymmärretä, tai haluta ymmärtää, että se puoliso/muu läheinen on kuollut. Varsinkin lapsilla ja vanhuksilla tulee vastaan jopa sitä, että "hoivataan" sitä kuollutta henkilöä.
Mutta entä se hajuaisti?
Mieshän siinä kylmänä on ollut