Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kummilapsen vanhemmat parjaa mua huonoksi kummiksi, en osallistu tarpeeksi lapsen elamaan. He pitavat kuitenkin itse vahemman yhteytta kuin Kenialainen kummilapseni (jarjeston)

Vierailija
10.10.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojan (2v ) toinen kummiperhe ei muistanut kumpaakaan syntymäpäivää eikä myöskään viime jouluna. Oma vika, että otettiin kummiksi semmoiset, joilla on useita kummilapsia, asuvat ulkomailla eivätkä kai kauhesti välitä meihin olla yhteydessä. Isän piti saada hyvin menestynyt opiskelukaverinsa kummiksi...

Toinen kummipariskunta on kiinnostunut poikamme touhuista ja pitävät yhteyttä, vaikka asuvat toisella paikkakunnalla. Onneksi näin, että on yhdet tosi kivat kummit!

Vierailija
2/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kummilapsi oli viikko sitten meillä yötä, kahden vanhimman kummilapsen kanssa en ole juuri ollenkaan yhteydessä (eikä sieltäkään tähän suuntaan) ja kolmen äidin kanssa soittelemme usein, mutta näemme aika harvoin. Mutta yritän pitää varsinkin siihen lapseen itseensä yhteyttä kun lapsi on niin vanha, että sen ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa kun meillä on monta sataa kilometriä ja nyt ovat tulossa tänne päin sukuloimaan niin hartaasti kyselin että jospa se kummipoika tulisi taas meille yhdeksi yöksi, joko vanhempineen tai ilman... menköön vanhemmat vaikka baariin=) Itselläni kun on kolme alle 4v lasta niin tuo reissaaminen kummilapsen luokse ei ole ihan niin helppoa... Kummilapsia minulla on 4 ja kaikkiin pidän yhteyttä säännöllisesti ja muistan korteilla ja pienillä jutuilla, kuten näin syksyisin aina lähetän jonkun kivan heijastimen ja kouluun lähtijalle ostin rannekellon vähän ennen kuin koulu alkoi...

Minulle kummilapset on niin, niin rakkaita... Kun ei ole omien sisarusten lapsia kun ei ole sisaruksiakaan, eikä miehen sisaren lapset ole oikein missään tekemisissä meidän kanssa niin kummilapsilla on sellainen erityinen paikka minun sydämessä... vielä kun saisi yhden kumitytön=) Omat kun on poikia ja kaikki kummilapset on poikia niin tyttönen olisi tervetullut...

Vierailija
4/4 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Välimatkaa kun meillä on monta sataa kilometriä ja nyt ovat tulossa tänne päin sukuloimaan niin hartaasti kyselin että jospa se kummipoika tulisi taas meille yhdeksi yöksi, joko vanhempineen tai ilman... menköön vanhemmat vaikka baariin=) Itselläni kun on kolme alle 4v lasta niin tuo reissaaminen kummilapsen luokse ei ole ihan niin helppoa... Kummilapsia minulla on 4 ja kaikkiin pidän yhteyttä säännöllisesti ja muistan korteilla ja pienillä jutuilla, kuten näin syksyisin aina lähetän jonkun kivan heijastimen ja kouluun lähtijalle ostin rannekellon vähän ennen kuin koulu alkoi...

Minulle kummilapset on niin, niin rakkaita... Kun ei ole omien sisarusten lapsia kun ei ole sisaruksiakaan, eikä miehen sisaren lapset ole oikein missään tekemisissä meidän kanssa niin kummilapsilla on sellainen erityinen paikka minun sydämessä... vielä kun saisi yhden kumitytön=) Omat kun on poikia ja kaikki kummilapset on poikia niin tyttönen olisi tervetullut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi