Mitä kirjaa luet parhaillaan?
Kommentit (22)
Harmi vain, alkaa olla jo lopuillaan.
Ja nyt aion päästä loppuun asti ;)
Tiina Pihlajamäen kirja erityislapsista, osittain viisivuotiaan pojan äidin näkökulmasta ja osittain kymmenvuotiaan pojan näkökulmasta. Aloittelin kirjaa vasta eilen, mutta käsittääkseni kyseessä kuitenkin on as-lapset.
Tässä esittelyä kirjasta.
http: //www. hameensanomat. fi/Article. jsp?article=31376&main=45
Ällöttävä ja syyllistävä. En ole tähän mennessä (olen alle puolessavälissä kirjaa) ollut perusasioista oikeastaan lainkaan samaa mieltä. Taidan jättää kesken.
Ihan ok kirja tohon puoliväliin mennessä...
Hiukan Bridget Jones-tyylinen, kevyttä luettavaa :-)
Kolahtaa täydellisesti omaan elämäntilanteeseeni. Nauroin ihan vedet silmissä monta kertaa. Suosittelen!
En ymmärrä miten olen lopettanut lukemisen lähes kokonaan. Ennen mulla oli koko ajan joku kirja luvussa ja luin joka päivä. Nyt parin vuoden sisällä olen lukenut ehkä noin 5 kirjaa. Millä saan taas pään auki?
onkohan suomeksi joku amerikan (ihme)vuodet tms?
mulla siis uk-versio..
17: Kirjastoon vaan ihmettelemään. Etsi jotain houkuttelevan kuuloista, osta kotimatkalla vaikka joku pieni herkku itellesi, ja sitten joutavana hetkenä käperryt kirjan kanssa nautiskelemaan. Pian olet taas koukussa :)
Meillä päin kokoontuu pari kertaa kuussa kirjastossa lukuryhmä, jossa joka kerta päätetään lukea ensi kerraksi joku tietty kirja, ja sitten kokoonnutaan puhumaan siitä. Ja kaffea ja pullaa. Kiinnostaisi, mutta en ole vielä tohtinut... jospa siellä ei ole muita kun eläkeläisiä?
Tuon aiemmin mainitun Tuulen varjon luin vähän aikaa sitten ja tykkäsin kovasti.
Paras kirja mitä tiedän, ja minulla myös kolmas osa menossa...;)
Tykkäsin paljon enemmän Suden vuodesta, mutta tämäkin menettelee. Vuoroaan sängyn alla odottelee jo Leena Lehtolaisen Rivo satakieli.
Joo, mummomaku on mulla, vaikka vasta kolmekymppinen.. :-) Mä tykkään vaan kotimaisista, vanhoista ajoista kertovista kirjoista.
tosi loistava romaani!