Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettek ollleet tyytyväisiä talonrakentaanne?

Vierailija
10.05.2022 |

Mikä talonrakennusfirma olisi hyvä ja luotettava?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo otsikko, voi ketturainen sentään, että mihin ne krijaimet oikein katoaaa.

Siis, oletteko olleet tyytyväisiä talonrakentajaanne??

Vierailija
2/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueppa toi otsikko ihan ajatuksella pariin kertaan ja yritä sitten uudelleen. Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueppa toi otsikko ihan ajatuksella pariin kertaan ja yritä sitten uudelleen. Voimia.

Lueppa kuule ihan itse nuo vastaukset niin huomaat , että otsikko korjattu ensimmäisessä kommentissa! Voimia!!

Vierailija
4/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaako teitä noin paljon, kun joku kyselee, hyvistä talonrakennusfirmoista????????????????????????

Vierailija
5/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva firma rakentaa omakotitaloja ympäri Suomen, joten harvalla turkulaisella on kokemusta kuopiolaisista rakennusfirmoista.

Vierailija
6/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Se on rakennettu käsipelillä reilu 120 vuotta sitten tarkoin valituista männyistä ja sen kivijalka on lohkottu graniittikalliosta tästä lähiympäristöstä. Seinähirret on eristetty sammaleella,ala- ja yläpohja on eristetty hiekalla ja sammaleella. En keksi ekologisempaa tapaa rakentaa talo ja vieläpä niin että se oikein hoidettuna näkee vielä lukemattomia sukupolvia minun jälkeeni.

Vierailija
7/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Pääosin olemme rakentaneet itse. Toisessa talossamme vuonna 2005 oli loistava virolainen muurausporukka auttamassa. Tämä kolmaskin on jo 5v vanha ja hyvin näyttää olevan rakennettu. 

Vierailija
8/8 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläon Herrala talo

Lapsilla on Kannustalo ja Jukkatalo.

Olemme kaikki tyytyväisiä.

Mökkion Puulahirsi ja sekin on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan