varotuksen sananen testeistä....
Moi kaikille!!
Mun tarina on seuraavanlainen...synnytyksestä kohta 7kk, ja kertaakaan ei ole menkkoja tullut. 3 viikkoa sitten maanantaina testasin aconin 10:llä haalean plussan,sitten samaisen viikon torstaina vein labraan pissanäytteen ja nega..no senkin jälkeen sain vielä haaleita plussia , jotka siis näki mun lisäksi 3 ihmistä. Sitten piti mennä verikokeeseen( oli sellanen suuntaa antava koe , jossa selviää onko - vai +) ja nega.. no sitten alkoi kotitestit tummenemaan , tein acon10:llä, rfsu:lla(kunnon plussa rfsu) ja early detection aconilla plussia vaikkakin haaleita , mutta jo näkyvempiä...paitsi tuo rfsu antoi paljon tummemman viivan.Minun piti tuossa viime viikon perjantainan mennä taas verikokeeseen, tällä kertaa oli todella tarkka koe, siinä nähdään tarkat arvot. Sieltä tuli tulos eilen ja sanoivat ,että on 2, eli jos on yli 5 niin on raskaana..mutta ei tuo puhdas negakaan ollut,mutta siis kotitestit näytti että olisin , mutta enpäs ollutkaan. Hedelmällisessä iässä olevilla naisilla voi kuulema olla jonkin verran tuota hormonia vaikkei raskaana olisikaan.. mutta kyllä on ollu sekava olo, kun ne saakeli testit hämäs..ne plussat..... tai sitten on tapahtunut kemiallinen tai keskenmeno, mutta vuotaa vasta myöhemmin...äh , en tiedä enää..minkäänlaista vuotoa ei ole vielä tullut.
Joo sekavaa tekstiä tuli, anteeks..
Mutta siis ...ei nuo haamut näköjään aina sitten tarkoitakkaan raskautta...ja kehottaisin, että ei ehkä kannata käyttää noita tosi herkkiä testejä..noita jotka reagoivat jo 10 yksikköön hormonia..koska siinä voi käydä näin kuten mulla..ihan turhaan voi luulla olevansa raskaana...
Onks kellään kokemusta vastaavasta??
Että raskauden edetessä tuo hormonimäärä vähenee ja sitten jossain vaiheessa ei enää testi näyttäisikään plussaa? Saattaa olla ihan legendaa tämä juttu, onko kenelläkään tietoa oikeasti?