Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutto; uuden pyykkikoneen kaavailut

Vierailija
09.05.2022 |

Minulla on ollut monta vuotta sama pyykkikone, jota käytän monta kertaa viikossa. 90 asteen ohjelma lakkasi toimimasta jo kauan sitten; ohjelma vain pysähtyy kesken ja ylhäältä täytettävä kansi on vähän vääntynyt.

60 asteen ohjelma kuitenkin toimii vielä hyvin, vaikka joskus harvoin kone vuotaa vaahtoa.

En ole tällä hetkellä työelämässä ja rahaa ei ole hirveästi, mutta harkitsen silti uutta pyykkikonetta asuntoon, jonne muutto on kesäkuussa. Toinen vaihtoehto on viedä vanha kone sinne ja toivoa ettei se hajoa heti, sillä sitä ei saa heivattua pois pitkään aikaan.

Mikä teidän mielestä olisi järkevä veto tässä tilanteessa? Jos hankin uuden koneen, suosin alle 250e peruskonetta. Ovatkohan koneet kehittyneet tässä 2020-luvulle tulemisen jälkeen vai onko kesto vielä samaa luokkaa? Kuulemma 4-5 vuotta kestää kone keskimäärin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin liikkeissä viedään vanha pois kun tilaa uuden kotiin.

Kaikissa viedään ja tietenkin rahaa vastaan.

Vierailija
22/22 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menossa kolmas kone, olen ostanut ekan oman asunnon 23-vuotiaana v. 1978 ja sinne koneen. Kaksi ekaa oli kovassa käytössä koska lasten asuessa kotona pyykkiä pestiin paljon. Peruskoneita olleet kaikki. Eräs astianpesukoneen huoltomies antoi kerran vinkin, että mitä vähemmän toimintoja sitä kestävämpi kone. Sitä vinkkiä olen noudattanut kaikissa koneostoissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän