Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se häiriköintiä yli 70-vuotiaalta jos soittaa joka päivä monta kertaa? En tosiaan ehdi vastata, käyn töissä.

Vierailija
09.05.2022 |

Soitan sitten takaisin. Haluaa tietää kaiken kaikesta. Avopuolisoni soittaa myös hänelle, mutta se ei riitä. Pitääkö ottaa johonkin yhteys?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ette vaan vastaa.

Vierailija
2/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että on hätä. Odottakaapas, niin saatte tietää. Sairaus tuloillaan. Ensimerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Kerran päivässäkin on liikaa.

Vierailija
4/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava muistisairaus tai jo edennyt alzmer tautiin? Typillistä soittavat alariin koska eivät muista ovat soittaneet itse. Peitelevät lopun asti tilansa. Koska jossain vaihessa itse ymärtävät se jotain häikää on.Oleteko hänen lähiomaisia? Asuuko yksin Käykö päivätoiminassa? Oletteko pyytäneet vanhuspuole sosiali tätejä koti käymän ,jos tarvitaisiin jo kodinhoito apua? Vai ajateletteko ne maksa?

Vierailija
5/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos henkilö on sairas, niin eihän se tietenkään lain edessä enää ole häirintää. Siis jos henkilö on syyntakeeton.

Häiritsevää kyllä voi olla.

Vierailija
6/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvästi muistisairaus on jo ja etenee. Ei ole normaalia käytöstä muuten.

Vierailija
7/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sukulainen tai kaverit jolle voisi välillä soittaa. Onko harrastuksia joista pitää. Ei ole pakko kertoa kaikkea, jos joku kysyy, voi pysyä asiassa.

Vierailija
8/8 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sukulaiselle oli psykoottinen masennus, soitteli monta kertaa päivässä, yölläkin. Pääsi lopulta hoitoon ja tilanne rauhoittui. Hoitoon pääsy oli todella vaikeaa.