Mikä tavara sinulla hävisi jota etsit kissojen ja koirien kanssa?
Tuli tuosta toisen aloituksen kadonneesta passista mieleeni udella, mikä tavara teillä on joskus kadonnut ja sitä on hiki päässä etsitty? Mistä se lopulta löytyi vai löytyikö ikinä?
Me etsittiin puolison kanssa kadonnutta lahjaksi saatua lahjakorttia. Etsittiin varmaan viikko, mutta ei löytynyt. Parin vuoden päästä se lopulta löytyi satukirjan välistä! Eipä vissiin ollut kortin voimassaoloaika päättynyt 😫
Kommentit (33)
Aikoinaan avainnippu, kävin ulkoroskikseltakin etsimässä roskapussista kun olin vienyt aiemmin roskat. Löysin pöydältä lehtipinon välistä.
Sattuipa sopivaan päivään tämä ketju. Tänään käytin tunnin kotiavaimen etsimiseen, kun olin kauppaan lähdössä. Löytyi loppujen lopuksi keittiön roska-astiasta. Olin kerännyt pöydältä sekajätteeseen tyhjiä ruokapakkauksia ja kääreitä ja oli avain lähtenyt pöydältä samalla.
Kaikki muut paikat tuli testattua tarkasti, pakko oli sen jälkeen tyhjentää roska-astia. Onneksi löytyi ennen kuin kukaan huushollista oli ehtinyt käydä sen roskakatokseen tyhjentämässä.
Avaimet. Hävitin nahkaisen avainkotelon jossa oli kotiavain,mökin avaimet ym ja etsin n viikon ajan löytämättä. Sitten menin pesutupaan ja laitoin pyykit koneeseen, katsoin hetken konetta että mikä siellä pyörii mukana niin oli se avainkotelo. Jossain vaiheessa olin sössinyt avaimet pyykin sekaan.
nahkakäsineet,löytyi pakastimesta
Vierailija kirjoitti:
Kassakaapin avaimet.Oisko selvänäkijää paikalla.Tämä on katastrofi.
Ja varmaan olisi kiirekin asialla ennenkuin poliisit saapuvat paikalle...?
Hopeinen sormus ja yksi muotoonommeltu lakana. Sormuksella paljon tunnearvoa ja sen häviäminen harmittaa todella paljon. Tuo lakanan katoaminen vain ärsyttää😄 Kuivaan pyykit aina kotona ja tuskin pesukone lakanan kadottaa kuten yksittäisen sukan...
Mulla hävisi vasu jonnekin, en tiedä minne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nintendo Game Boy Color noin 20 vuotta sitten, ihan kotioloissa kaksiossamne. Muutimme asunnosta pois 2010, eikä se löytynyt silloinkaan. Täydellinen mysteeri.
Kiinteistöhuoltomies varastanut sen käydessään asunnossa poissaollessanne?
Nyt kun mainitset asiasta, niin melkein ainoita mahdollisia selityksiä. Meillä ei käynyt vieraita käytännössä lainkaan eikä tuolloin ollut vielä omiakaan lapsia. Huoltomiehiä siellä kävi silloin tällöin; joskus tuli herättyäkin siihen, että sängyn päässä seisoo huoltoukko.
Minulla oli ennen ampiaisvyötärö. Nyt se on kadonnut, enkä tiedä mistä etsisin. Onko hyviä vihjeitä?
Kissat ei ikinä auta etsimisessä, katsovat vain kun toinen penkoo hiki päässä.
Matkalta muistoksi ostettu nahkainen kirjanmerkki. Luultavasti se voisi mahdollisesti olla jonkun varastossa olevan kirjan välissä, mutta en ole toistaiseksi ehtinyt sieltä katsomaan. Lähestulkoon kaikki muut mahdolliset paikat olen kolunnut läpi.
Kaulakoru ja toinen korvakoru, ajokortti
Kassakaapin avaimet.Oisko selvänäkijää paikalla.Tämä on katastrofi.