Mikä tavara sinulla hävisi jota etsit kissojen ja koirien kanssa?
Tuli tuosta toisen aloituksen kadonneesta passista mieleeni udella, mikä tavara teillä on joskus kadonnut ja sitä on hiki päässä etsitty? Mistä se lopulta löytyi vai löytyikö ikinä?
Me etsittiin puolison kanssa kadonnutta lahjaksi saatua lahjakorttia. Etsittiin varmaan viikko, mutta ei löytynyt. Parin vuoden päästä se lopulta löytyi satukirjan välistä! Eipä vissiin ollut kortin voimassaoloaika päättynyt 😫
Kommentit (33)
missä on eilen pitämäni hiusten kiinittäjä ,olen etsinyt koko asunnon.leveä hiussolki.
juuri tänään olisin tarvinnut ,aina ollut saatavilla.
Hopeiset sormukseni ja kaksi mummoltani perimää sormusta. Ei löytynyt mistään, ei edes muuton yhteydessä. Olin varma, että olivat korulippaassa, mistä ne olivat jossakin vaiheessa hävinneet, kun aloin niitä kaipaamaan.
Vasta myöhemmin tajusin, että taisivat lähteä tyttäreni kaverin matkaan meillä käydessään.
Eniten jäin kaipaamaan noita mummolta perimiäni sormuksia, niillä oli suunnaton tunnearvo.
Pari kertaa etsinyt jotain kevyttä esinettä, joka on ollutkin kiinni itsessä, taskussa tai pään päällä.
Tänään etsin 4-5 tuntia S-pankin tunnuslukutaulukkoa, että minne hemmettiin minä sen muutossa tälläsin. Löytyi lopulta ihan loogisesta paikasta. Ihan vaan varmuuden vuoksi jos puhelin on kohtapuoliin uusittava ja onhan sen olinpaikka hyvä olla tiedossa muutenkin.
Nintendo Game Boy Color noin 20 vuotta sitten, ihan kotioloissa kaksiossamne. Muutimme asunnosta pois 2010, eikä se löytynyt silloinkaan. Täydellinen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Nintendo Game Boy Color noin 20 vuotta sitten, ihan kotioloissa kaksiossamne. Muutimme asunnosta pois 2010, eikä se löytynyt silloinkaan. Täydellinen mysteeri.
Kiinteistöhuoltomies varastanut sen käydessään asunnossa poissaollessanne?
Minulta hävisi villasukka. Toinen sukkaparista on vielä tallessa. Olen penkonut kaikki sukkalaatikkoni, vaatekaappini, sänkyjen aluset, kenkäkomeron, likapyykkikorin, sitä ei löydy mistään! Meillä ei ole koiraa, eikä kissaa, joita voisi epäillä.
Ja minä kun olen aina naureskellut ihmisillä, joiden "pesukone nielee" sukkia.... 🤒
Vierailija kirjoitti:
Minulta hävisi villasukka. Toinen sukkaparista on vielä tallessa. Olen penkonut kaikki sukkalaatikkoni, vaatekaappini, sänkyjen aluset, kenkäkomeron, likapyykkikorin, sitä ei löydy mistään! Meillä ei ole koiraa, eikä kissaa, joita voisi epäillä.
Ja minä kun olen aina naureskellut ihmisillä, joiden "pesukone nielee" sukkia.... 🤒
Tarkista vielä se pesukone :D
Kihlasormus, löytyi parin viikon jälkeen sukasta, joka oli käynyt pesukoneen hienoohjelmankin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista vielä se pesukone :D
Tyhjä on pesukonekin 😅
Peräsuolen laskeuma. Oli laskeutunut pönttöön, mutta onneksi koira löysi sen.
Villapaita, jota pidin vain kotona. En keksi muuta kuin että se on kuitenkin joskus ollut päälläni kun olen ollut vaateostoksilla ja se on jäänyt sovituskoppiin.
Rannekoru. Kolusin kaikki paikat läpi. Sitten se olikin korurasiassa, vaikka ihan satavarmasti etsin sieltäkin. Musta tuntuu välillä, että mies piilottaa mun tavaroita ihan kiusallaan :D no ei sentään. Mutta se oli vaan niin outoa kun katsoin sinne korurasiaan varmaan kolme kertaa. Sitten kuukauden päästä päätin etsiä uudestaan, ja siellä se olikin.
Multa katosi nuorempana sormus yön aikana. Sormesta, nukkuessa. En poistunut huoneesta yöllä, mutta mistään ei sormusta koskaan löytynyt. Tuuletusikkunan hyttysverkkokin tarkistettiin eikä siellä ollut sormuksen mentävää koloa.
Ajokortti. Oli hukassa noin kolme vuotta, siivosin kaappeja ja se putosi yhden paperinipun välistä. Hyvin pärjäsin ilmankin, kukaan ei sattunut kysymään. 😂